Online zprávy pro žáky 3. B

Přehled

Informace třídního učitele

INFORMACE K NÁVRATU DO ŠKOLY OD 25. 5. 2020

Rodičům přihlášených dětí jsem ve středu 20. 5. zaslala mail
s informacemi k nástupu do školy.
Věřím, že už se děti na své spolužáky těší a bude se jim ve škole líbit. Taktéž jsem posílala email o pokračování domácího vzdělávání a online výuky. Všem velmi děkuji za vytrvalou práci, trpělivost i svědomité plnění a zasílání úkolů.
V případě jakýchkoli dotazů jsem Vám k dispozici na mailu nebo přes WhatsApp.

INFORMACE K NÁVRATU DO ŠKOLY OD 25. 5. 2020

Vážení rodiče,

v pondělí jsem Vám odeslala mail s informacemi k dobrovolnému návratu do školy od 25. 5. 2020.
Podrobné informace k návratu a organizaci naleznete v přiloženém souboru Informace.
Nejpozději do čtvrtka 14. 5. do 19,00 hodin mi, prosím, napište mail, zda Váš syn/Vaše dcera do školy nastoupí.
V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat!
Děkuji za Váš čas a rychlé jednání.

INFORMACE PRO ZÁJEMCE O DOBROVOLNOU DOCHÁZKU DO ŠKOLY PO 25. 5.

Vážení rodiče a milí žáci, 

od 25. 5. bude umožněn vstup do školy a vzdělávání žákům 1. - 5. ročníku a přípravné třídy, jejichž zákonní zástupci
projeví zájem. Tento zájem budeme zjišťovat 11. - 15. 5. Bude možnost přihlásit vaše děti na dopolední vzdělávání,
oběd (teplý, nabídka pouze jednoho jídla) a do čtvrtého ročníku též na odpolední pobyt. Ranní nástup do školy
bude 7:30 - 7:55, je nutno počítat s pobytem ve škole v rouškách (až na výjimky kolem stravování), ranním měřením
teploty, konec odpoledního pobytu bude v 16:00. Rodiče budou ráno končit svůj doprovod na chodníku před školou
a nebudou vstupovat ani do vstupní haly školy.
Podrobnější informace pro vaše rozhodování dostanete prostřednictvím emailu 11. 5.
Děkujeme za pochopení.

ZÁPIS Z TRIPARTIT - 23. 4. 2020

Dne 23. dubna 2020 se uskutečnily netradiční tripartity.
Všichni zákonní zástupci byli elektronicky (prostřednictvím mailu) informováni o hodnocení svých dětí
ve 3. čtvrletí školního roku 2019/2020. S většinou jsem se spojila i prostřednictvím videohovoru na Skypu.
Zákonní zástupci byli informováni o následujícím:

  • ŠvP - vzhledem k situaci se bohužel ŠvP ruší. Pro navrácení peněz, prosím, kontaktujte paní zástupkyni pro první stupeň - ondrejkova@zskorenskeho.cz. 
  • Zasílání práce - práce se zasílají na veškeré předměty. Kontakty na vyučující zde:
  • lasovska@zskorenskeho.cz (AJ)
  • cinglova@zskorenskeho.cz (PRV)
  • kudlickova@zskorenskeho.cz (VV a PČ)
  • kuncova@zskorenskeho.cz (ČJ, M, HV)
  • Domácí vzdělávání - dne 30. dubna by měl vyjít metodický pokyn Ministerstva zdravotnictví,
    které rozhodne, jakým způsobem se bude postupovat v otevírání škol. Zatím platí, že dobrovolná docházka
    žáků 1. stupně formou dětských skupin do maximálního počtu 15 dětí by měla být možná od 25. května 2020.
    Pro ostatní žáky bude nadále pokračovat domácí vzdělávání.
  • Sledování webu třídy 
  • Individuální hodnocení prospěchu žáků - zákonní zástupci byli seznámeni s hodnocením svého dítěte
    ve 3. čtvrtletí školního roku 2019/2020.
  • Potvrzení o seznámení s hodnocením - rodiče byli požádáni o zaslání mailu, ve kterém potvrdí seznámení
    s hodnocením svého dítěte. Komunikaci pomocí mailu využili téměř všichni rodiče.
  • Poděkování rodičům za spolupráci při domácím vzdělávání.

Třídní schůzky - tripartity

Vážení rodiče, 

ve čtvrtek 23. 4. 2020 proběhnou naše druhé tripartity (schůzky za přítomnosti učitele, žáka a zákonného zástupce). Jelikož je situace jaká je, budou se konat přes aplikaci Skype. Dnes jsem rozeslala email, kde naleznete veškeré informace a odkaz na tabulku časů, kam se, prosím, zapište. Samozřejmě chápu, že někteří z Vás nemají možnosti se takto spojit. V tomto případě Vám ve čtvrtek přijde email s klasifikací Vašeho dítěte a s informacemi, co bude dál. Prosím všechny, aby mi na email odepsali, že jsou seznámeni s jeho obsahem (s klasifikací svého dítěte za 3. čtvrtletí 2019/20 a s obecnými informacemi). Kdybyste si nevěděli s něčím rady, neváhejte mě kontaktovat (kuncova@zskorenskeho.cz). V závěru Vám chci moc poděkovat za Vaši spolupráci a ochotu. Společně to zvládneme. Děkuji a přeji pevné zdraví. 

Školní psycholog:

Milé děti, pokud vás cokoliv trápí, neváhejte volat, psát, chatovat. Zastihnete mě na telefonu 732/43 47 47, emailu: kubova@zskorenskeho.cz., pro chat využijte What'up, Skype, Messenger. A pokud preferujete ještě jiný kanál, určitě se domluvíme!

Eva Kubová

důležité info

Vážení rodiče,

příští týden nastanou určitě změny. 

  • Nově se bude samostudium více zaměřovat na hlavní předměty - ČJ, M, AJ (u těchto předmětů vše zůstává při starém -> úkoly budou zadávány na každý týden)
  • Úkoly na samostudium PRV budou v neděli nebo v pondělí na webu třídy a budete na vypracování mít 2 týdny (tudíž úkoly z PRV můžete zasílat paní učitelce Cinglové až do 17. 4. 2020). Další úkoly na PRV budou zadány až 19./20. 4. 2020.
  • Úkoly na samostudium předmětů HV, VV, PČ, TV opět v neděli či pondělí naleznete na webu třídy. Na jejich vypracování budete mít 3 týdny. To znamená, že je můžete zasílat až do 24. 4. 2020. Prosím, pokud někdo nemáte pomůcky na VV a PČ (temperové či vodové barvy, atd.), kontaktujte paní učitelku Kudličkovou - kudlickova@zskorenskeho.cz a domluvte se na jiné alternativě. Další úkoly k těmto předmětům naleznete na webu třídy až 26./27. 4. 2020.

Příští týden od 9. do 13. 4. je volno -> VELIKONOČNÍ PRÁZDNINY.

Od pondělí 13. 4. bude online výuka pouze v pondělí, ve středu a v pátek. V pondělí 13. 4. jsou prázdniny, tudíž začneme ve středu 15. 4. 2020. Rozpis časů online výuky si zde můžete stáhnout.

V závěru Vám chci moc poděkovat za Vaši ochotu a úžasnou spolupráci. Mám velkou radost, že s žáky mohu pokračovat v učivu, které ve třetí třídě vůbec není snadné. Bez Vaší podpory a práce by to nebylo možné, proto Vám patří mé velké dík. Většina z Vás zasílá práce pečlivě vypracované v určeném čase a toho si také moc vážím. Vím, že je to někdy o nervy, ale vydržte. Je to pro Vaše (naše :D) děti. Přeji Vám hezký víkend, odpočiňte si a v pondělí se zase budu těšit. 

ČT EDU

Vážení rodiče,

ČT spouští od 1. 4. nový videoweb ČT edu. Ten nabízí přes 3.000 krátkých vzdělávacích videí určených pro děti
předškolního věku i žáky základních a středních škol. Portál je přístupný všem zadarmo a bez registrace.

Internetový odkaz:

https://edu.ceskatelevize.cz/

Info a Prosba

Vážení rodiče, 

ti, kteří mi ještě nezaslali práci, prosím, aby tak učinili. Pro přehlednost, která cvičení se mají zasílat, přikládám dokument ke stažení. Najdete tam seznam cvičení k zaslání. Nově si některá cvičení žáci budou kontrolovat samostatně podle přiložené kontroly ke stažení. Jakmile se vrátíme do školy, zkontroluji, že tato cvičení mají vypracované. Děkuji Vám za spolupráci. 

Asistent pomáhá

Milí rodiče, milé děti,
ve spolupráci s asistenty pedagogů vznikly skupiny pro třídy napříč celou ZŠ. Každá třída má nyní svou facebookovou skupinu, do které se můžete přidat, a ve které Vám bude k dispozici vždy daný asistent pedagoga. Využijte pomoc asistentů pedagoga v případě, že si s něčím nevíte rady. Kontaktovat je můžete přímo v dané skupině a domluvit se na dalším postupu.

https://www.facebook.com/groups/497607640931185/

Za celý tým asistentů

Mgr. Jiřina Závranská

 FORMULÁŘE O OŠETŘOVÁNÍ DÍTĚTE

 

Vážení rodiče,

vzhledem k minimalizaci mezilidských styků a doporučení MPSV o možnosti elektronického vydávání potvrzení o ošetřování člena rodiny v době uzavření škol (nově platí pro rodiče dětí až do 13 let) kontaktujte paní hospodářku na bergerova@zskorenskeho.cz a následně Vám bude potvrzení zasláno emailem. Děkujeme za pochopení.

ONLINE VÝUKA

Vážení rodiče, 

dalším bodem, který momentálně řeším a doufám v jeho realizaci, je online výuka - kdy se sejdeme se skupinkou cca 5 dětí v jednom čase a kdy budeme řešit buď nové učivo, nebo jejich otázky. Od vás potřebuji informaci, zda o takovéto setkání máte /mají děti zájem a zda to bude technicky možné. Nejvíce bych byla pro prostředí SKYPE, ale zde je potřeba, aby si ti, kteří ho nemají nainstalovaný, doinstalovali do PC. Případně zkusím vymyslet jiné prostředí. Pokud máte někdo dobrou zkušenost s něčím jiným než je SKYPE, dejte mi, prosím, vědět. Děkuji za spolupráci. 

UČTE SE S ČESKOU TELEVIZÍ

Česká televize spouští od dnešního dne 16. března unikátní vysílání UčíTelka.
Od pondělí do pátku mohou žáci prvního stupně základních škol na programu ČT2 sledovat
vyučování prostřednictvím televizní obrazovky. Pro 3. třídu je určeno vysílání 10:10  —  10:35.
Program vysílání po kliku na odkaz:

https://www.ceskatelevize.cz/porady/13394657013-ucitelka/12772-rozvrh/?fbclid=IwAR1REC9RQ85ro98plGjfgJeZSJCluJuWiD7exuhYP9opMQVy-DtHTgYc53M

NAKLADATELSTVÍ TAKTIK - REGISTRACE

Vážení rodiče, 

chtěla bych Vám nabídnout online tituly od Taktiku. Pomocí odkazu níže se můžete zaregistrovat. Máte tam k dispozici pracovní sešit z PRV a pracovní sešity z M. Velkou výhodou těchto interaktivních pracovních sešitů je, že po kliknutí na VÝSLEDEK -> se Vám zobrazí (ten výsledek). Tudíž si děti mohou svou práci zkontrolovat. Doufám, že Vám takto alespoň trošičku pomohu. Děkuji a přeji Vám mnoho zdraví a hezký zbytek dne. 

https://interaktivita.etaktik.cz/novy-student/54706/7c48a1d383bda127d63349ea993e7671

ONLINE PROCVIČOVÁNÍ

Vážení rodiče, milé děti,
pro nepovinné zábavné online procvičování můžete využít některý z těchto odkazů:

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-3-trida

https://skolakov.eu/matematika-3-trida

https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-3-trida

https://skolakov.eu/prvouka-3-trida

http://rysava.websnadno.cz/Cesky-jazyk-3rocnik.html

http://rysava.websnadno.cz/Cteni-3rocnik.html

http://rysava.websnadno.cz/Matematika-3rocnik.html

http://rysava.websnadno.cz/Prvouka-3rocnik.html

http://www.onlinecviceni.cz/exc/list_topic_mat1.php

http://www.onlinecviceni.cz/exc/list_topic_cj1.php

https://www.matika.in/cs/#3

https://www.gramar.in/cs/#3

PEDAGOGICKO – PSYCHOLOGICKÁ POMOC ONLINE

Milé děti, drazí kolegové, rodičové!

Všichni jsme teď v situaci, kterou nikdo z nás ještě nezažil. To s sebou přináší mnoho nových zkušeností, pocitů a stavů duše, které nás mohou leckdy překvapit. Držme při sobě více než kdy jindy a společně vše zvládneme!

V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat, jsme tu pro vás!

ŠKOLNÍ PSYCHOLOŽKA EVA KUBOVÁ

psychologická online pomoc pro žáky, kolegy a rodiče

(úterý, čtvrtek, pátek 11:00 – 19:00)

  • tel. 732 434 747
  • nejsnáze mě zastihnete online na Hangouts - aplikaci lze jednoduše nainstalovat přes https://hangouts.google.com/ a poté v aplikaci zadat email: evakubovap8@gmail

VÝCHOVNÁ PORADKYNĚ JIŘINA ZÁVRANSKÁ

pedagogická online pomoc pro žáky a rodiče

(pondělí až pátek 9:00 – 13:00)

SOCIÁLNÍ PEDAGOŽKA DAGMAR KUDLIČKOVÁ

pedagogická online pomoc pro žáky a rodiče

(pondělí až pátek 13:00 – 18:00)

ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE BORIS HAJDÚK

pedagogická online pomoc pro žáky a rodiče

(pondělí až pátek 18:00 – 22:00)

UZAVŘENÍ ŠKOL, 11. 3. 2020

Vážení rodiče, milé děti,

žádáme Vás o zachování klidu v této složité situaci způsobené uzavřením škol a zrušením veškerých akcí nad 100 lidí.
Není nutné, abyste zahlcovali telefonní linky paní ředitelky, pana zástupce a jednotlivých vyučujících, veškeré aktuální 
informace se dočtete na webu školy na hlavní stránce - https://www.zskorenskeho.cz/, kde samozřejmě informace budeme postupně aktualizovat. 

Dnes se na každém třídním webu objeví informace k domácí výuce na středu, čtvrtek a pátek ( 11. 3. - 13. 3. ) ze všech předmětů, což zajistí vždy daný třídní učitel. Není tedy nutné kontaktovat vyučující jednotlivých předmětů.

Co se týká dalšího týdne / týdnů, informace se vždy na třídním webu objeví během pondělka. 

Prosím, dohlédněte na to, aby se Vaše děti doma vzdělávaly a plnily jednotlivé studijní povinnosti.

Děkuji všem za pochopení a spolupráci. 

PORTÁL PROSKOLY.CZ

Vážení rodiče,

děkuji všem, kteří se doma s dětmi pravidelně učíte. Prosím, dělejte úkoly průběžně a vytrvejte
v této nelehké době. Je to velmi důležité.

Pro další procvičování doma nabízím i portál proskoly.cz. Přístupová hesla Vám posílám na mail.
Pokud by Vám můj mail nepřišel, napište mi, prosím, na: kuncova@zskorenskeho.cz

Děkuji.

ŠKOLA V PŘÍRODĚ

Vážení rodiče, 

ŠvP se uskuteční ve Střelských Hošticích (byli jsme zde velmi spokojeni) v červnu 2020 od pondělí 15. 6. do pátku 19. 6.

V případě zájmu o účast Vašeho dítěte prosím o vyplnění a odevzdání závazné přihlášky (dnes žáci dostali) a zaplacení do 14. 2. 2020. Děkuji za spolupráci a už se moc teším!

AKCE TŘÍDY

VŠECHNY PLÁNOVANÉ AKCE JSOU HRAZENY Z TŘÍDNÍHO FONDU:

19.   3.  -  O statečném kováři Mikešovi: Divadlo U Hasičů (od 10,30 hodin, 90 Kč)

14.   5.  -  Kluk z plakátu: Divadlo U Hasičů (od 10,15 hodin, 90 Kč)

POMŮCKY NA JEDNOTLIVÉ PŘEDMĚTY

TĚLESNÁ VÝCHOVA

  • cvičební úbor (boty, sportovní oblečení, na podzim se hodí i mikina či bunda)
  • holčičky gumičku do vlasů
  • řetízky, náramky, hodinky, náušnice nechat doma

VÝTVARNÁ VÝCHOVA A PRACOVNÍ ČINNOSTI

  • Barevné papíry
  • Čtvrtky A4
  • Kulaté a ploché štětce (různé tloušťky)
  • Tuhé lepidlo
  • Klovatina
  • Špejle
  • Tuš
  • Voskovky
  • Fixy
  • Pastelky
  • Vodové barvy
  • Temperové barvy
  • Stará utěrka
  • Houbička na nádobí
  • Zástěra (stará košile)
  • Podložka (staré noviny)
  • Kalíšek na vodu
  • Plastová paleta

*Pozn.: případné speciální požadavky budou dětem včas sděleny.

ORGANIZAČNÍ ZABEZPEČENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2019/2020

Začátek školního roku:   pondělí 2. 9. 2019 v 8:00

Konec školního roku: úterý 30. 6. 2020

PRÁZDNINY

  • podzimní: úterý 29. 10. a středa 30. 10. 2019
  • vánoční:  pondělí 23. 12. 2019 až pátek 3. 1. 2020 (nástup do školy v pondělí 6. 1. 2020)
  • pololetní: pátek 31. 1. 2020
  • jarní:  pondělí 17. 2. až neděle 23. 2. 2020 (nástup do školy pondělí 24. 2.)
  • velikonoční: čtvrtek 9. 4. 2020 (nástup do školy úterý 14. 4. 2020)
  • hlavní:  středa 1. 7. 2020 - pondělí 31. 8. 2020 (nástup do školy v úterý 1. 9. 2020)

STÁTNÍ SVÁTKY

Den vzniku samostatného československého státu: pondělí 28. 10.

Velký pátek:  pátek 10. 4.

Velikonoční pondělí:  pondělí 13. 4.

Svátek práce: pátek 1. 5.

Den vítězství:  pátek 8. 5.

ŘEDITELSKÉ VOLNO PRO ŽÁKY ZŠ

čtvrtek 31. 10. až pátek 1. 11. 2019

pondělí 16. 3. 2020

TŘÍDNÍ SCHŮZKY 

úterý 24. 9. od 17:00

SCHŮZKY RADY RODIČŮ A ŠKOLSKÉ RADY ZŠ

vždy v 16:00

úterý 19. 11. jen RR

úterý 21. 4. ŠR a RR

VÁNOČNÍ ZPÍVÁNÍ A TRHY

středa 18. 12. a čtvrtek 19. 12. od 17:00

DNY OTEVŘENÝCH DVEŘÍ ZŠ

čtvrtek 28. 11.

čtvrtek 19. 3.

PROJEKT EDISON

pondělí 25. až pátek 29. 5. 2020

pomůcky

Vážení rodiče,

běžné pomůcky zůstávají stejné, jako v loňském roce - vybavený penál (pastelky, ořezané tužky, 2 píšící pera, guma, ořezávátko). Seznam pomůcek na předměty přikládám do přílohy Ke stažení.  Moc prosím o podepsání všech sešitů.

Andrea Kuncová, DiS. / 23. 5. 2020

Český jazyk

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 25. - 29. 5.

  • Pondělí

Online výuka: 10:10 - 10:50 -> Spojky - Práce v PS 2. díl

  • Úterý

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis SPOJKY

- poté opište text (PEREM):

(zápis mi zašli do 27. 5.)

  • Středa

Čítanka: str. 110 - 114 (Malý princ)

- porozumění textu, po pár odstavcích se žáků ptát na otázky k přečtené části 

+ po přečtení vytvořit ilustraci, která se bude k příběhu hodit (pokuste se o svou vlastní ilustraci -> neobkreslujte)

(ilustraci mi zašli do 28. 5.) 

  •    Čtvrtek

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis ČÁSTICE

Učebnice ČJ: str. 150/9 (vypsat vyhledané částice do sešitu ČJ (pod zápis ČÁSTICE))

- opište text (PEREM):

(zápis a vypracované cvičení z učebnice mi zašli do 29. 5.)

  • Pátek

Online výuka: 9:00 - 9:50 -> Částice - práce v PS - 2. díl

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 18. - 22. 5.

  • Pondělí

Učebnice str. 149/přečíst žlutý rámeček + ústně cvičení 5

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis Citoslovce

- poté opište text (PEREM):

(zápis v sešitu ČJ mi zašli do 19. 5.)

  • Úterý

PS (2. díl): str. 36/2

(vypracované mi zašli do 20. 5.)

  • Středa

Najdi doma libovolný předmět a popiš ho => jak je velký, jakou má barvu, k čemu se používá a tak dále. Minimálně 10 vět. Prosím, deset vět od žáka třetí třídy -> tzn. více než čtyři slova ve větě a PSACÍM PÍSMEM. Kdo bude chtít, nemusí psát jaký předmět popisoval a já budu hádat. :D 

(popis předmětu mi zašli do 21. 5.)

  •    Čtvrtek

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis Příslovce

- poté opište text (PEREM):

(zápis mi zašli do 22. 5.)

  • Pátek

Online výuka – Příslovce - práce v PS - 2. díl

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 11. - 15. 5.

  • Pondělí
Online výuka - Zájmena (práce v PS - 2. díl)
  • Úterý

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis Zájmena

- poté opište text:

(zápis v sešitu ČJ mi zašli do 13. 5.)

  • Středa

/

  •    Čtvrtek

PS (2. díl): str. 28/2

(vypracované mi zašli do 15. 5.)

  • Pátek

Online výuka – Vyjmenovaná slova - procvičování (Práce v PS - 2. díl)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 4. - 8. 5.

Vážení rodiče, milé děti,

tento týden nebudou žádné nové úkoly k samostatné práci. Využijte, prosím, čas na kontrolu plnění úkolů do veškerých předmětů. Myslím tím i za uplynulé týdny. Ti, kteří něco nezaslali, mají email se seznamem nezaslané práce (ČJ a M). 

Online výuka zůstává (pondělí - ČJ a středa - M). V pátek je opět statátní svátek - tedy VOLNO. :) Kdybyste cokoliv potřebovali, kontaktujte mě na emailu či whatsappu. Děkuji a držte se! :)

 

DOBROVOLNÉ PROCVIČOVÁNÍ:

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 27. 4. - 1. 5.

  • Pondělí
Online výuka - Předložky (práce v PS - 2. díl + učebnice ČJ)
  • Úterý

PS (2. díl): str. 19/a, b

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis PŘEDLOŽKY

- poté opište žlutý rámeček z učebnice str. 130

(tato cvičení a zápis mi zašli do 29. 4.)

  • Středa

Doplň správná slova (pomocný text ke stažení výše) a přečti si zajímavosti - stačí mi na papíru napsaná slova, která jste vybrali. (zadání níže i ke stažení)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napiš mi pozdrav/dopis, který bude obsahovat oslovení, hlavní část a závěr - viz příloha (také ke stažení) - stačí mi to na papíru

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(tyto úkoly mi vypracované zašli do 30. 4.)

  •    Čtvrtek

Vyjmenovaná slova: str. 34/10, 11

Vyjmenovaná slova: str. 35/13

Vyjmenovaná slova: str. 36/4a, b

(vypracované odpovědi mi zašli do 1. 5. - 12:00)

  • Pátek

VOLNO

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 20. - 24. 4.

  • Pondělí
Online výuka - Číslovky (práce v PS - 2. díl)
  • Úterý

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis Číslovky 

- poté opište text -> (zápis lze i stáhnout):

(zápis v sešitu ČJ mi zašli do 22. 4.)

  • Středa

Vyjmenovaná slova: str. 32/5, 6

(tato cvičení mi vypracované zašli do 23. 4.)

  •    Čtvrtek

Čítanka: str. 73 - 75 O drahokamech na Kozákově

- přečti si nahlas text a napiš odpovědi na otázky: (odpovědi můžeš napsat do sešitu ČJ nebo na papír)

 

1) Vrch Kozákov je znám jako naleziště čeho? __________________________

2) Jací cizinci hledali v kozákovském nalezišti vzácné nerosty? ___________________

3) Jak se jmenovala studánka, kde si hajný odpočinul? _________________

4) K čemu došel hajný s cizincem? _____________

5) U díry do země bylo kolik cizinců? _______________

6) Co dostal hajný za odměnu? _______________

7) Kdo nabral hajného na hřbet? _________________

8) Koho hajný potkal ve skalní chodbě? ____________

9) Co bylo v koženém měšci? __________________

10) Jak dlouho byl hajný pryč z domu? __________________

11) Co si hajný a jeho žena koupili? _____________________

(vypracované odpovědi mi zašli do 24. 4.)

  • Pátek

Online výuka – Pohádka vs bajka (zápis do sešitu ČJ)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 13. - 17. 4.

  • Pondělí

VOLNO

  • Úterý

PS (2. díl): str. 17/c, d

(tato cvičení mi vypracované zašli do 15. 4.)

  • Středa

Zápis do sešitu ČJ – napište nadpis PŘÍDAVNÁ JMÉNA

- poté opište žlutý rámeček z učebnice str. 125

(zápis v sešitu ČJ mi zašli do 16. 4.)

  •    Čtvrtek

Učebnice str. 126/9 -> vypracovat do sešitu ČJ => PSACE!!! (pod zápis PŘÍDAVNÁ JMÉNA)

PŘ.: stůl ze dřeva -> dřevěný stůl, váza ze skla -> skleněná váza (do sešitu pište pouze: dřevěný stůl, skleněná váza, atd.)

(tato cvičení mi vypracované zašli do 17. 4.)

  • Pátek

Online výuka – Přídavná jména (práce v PS – 2. díl)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 6. - 10. 4.

  • Pondělí

Online výuka - Vlastní jména - velká písmena - Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

 PS (2. díl): str. 15/5, 6

PS (2. díl): str. 16/7

(tato cvičení mi vypracované zašli do 7. 4.)

  • Úterý

PS (2. díl): str. 16/8

PS (2. díl): str. 17/a

Pracovní list - ILUSTRACE

(ilustraci a úkoly z PS mi vypracované zašli do 8. 4.)

  • Středa

Online výuka - Přihláška, email + opakování - Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

 PS (2. díl): str. 17/b

Napsat mi email

- o tom jak se máte, jak zvládáte karanténu, co děláte, jak se těšíte do školy, na co myslíte.....prostě vše, co vás napadne

- s oslovením i rozloučením 

- rozsah cca 5 řádků - když to bude víc, nevadí

- musíte dodržovat pravopisné jevy, které už umíme :-)

- email mi zašlete na kuncova@zskorenskeho.cz do čtvrtka 9. 4. - 12:00 (pokud máš svůj email -> tak ze svého emailu, pokud ne, zašli mi to, prosím, z emailu rodičů)

  • Čtvrtek

VOLNO

  • Pátek

VOLNO

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 30. 3. - 3. 4.

Už budeme používat pouze PS - ČJ (2. díl), děkuji.

Pondělí

Online výuka – Slovesné tvary jednoduché a složené (výklad a zápis do sešitu ČJ)

- Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

 

PS: str. 3/8 (toto cvičení mi vypracované zašli do 31. 3.)

PS: str. 4/11 + 12a (zkontroluj sám – podle kontroly, která je ke stažení a oprav chyby)

 

Úterý

PS: str. 5/celá

- tuto stranu mi vypracovanou zašli do 1. 4.

 

Středa

Online výuka – Skladební dvojice (výklad a zápis do sešitu ČJ)

Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

 

PS (2. díl): str. 13/a, b (zkontroluj sám – podle kontroly, která je ke stažení a oprav chyby)

 

Čtvrtek

Pracovní list – skladební dvojice (komu nepůjde stáhnout – napište mi email či sms)-

(tento pracovní list mi vypracovaný zašli do 3. 4.)

Odpoledne – zkoušení vyjmenovaných slov po V (rozpis časů zkoušení na emailu)

 

Pátek

Online výuka – Vyjmenovaná slova po V (příbuzná slova a zákeřné dvojice)

Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

 

Vyjmenovaná slova: str. 30/2 (po vypracování si svou práci sám/sama zkontroluj na str. 49 a případné chyby oprav)

PS (2. díl): str. 14/2, 3a (tato cvičení mi vypracované zašli do 4. 4. - 12:00)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 23. - 27. 3.

Pondělí 23. 3.

Online výuka (podle rozpisu skupinek)– Slovesa – osoba a číslo – výklad + procvičování

  • Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.
  • PS (2. díl): str. 11/c, d - pracuj úplně sám/sama - vyfoť a pošli mi mailem/přes whatsapp do 24. 3. 

úterý 24. 3.

  • Lidové zvyky a obyčeje – Velikonoce (pracovní list – přiložen ke zprávě) - vyfoť a pošli mi mailem/přes whatsapp do 25. 3. 

středa 25. 3.

Online výuka – Slovesa – osoba, číslo a čas (výklad + procvičování)

  • Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.
  • Přečti si text a odpověz na otázky (odkaz níže)

    https://www.gramar.in/cs/test.php

Čtvrtek 26. 3.

  • PS (2. díl): str. 2/6 - vyfoť a pošli mi mailem/přes whatsapp do 27. 3. 

Pátek 27. 3.

Online výuka – Slovesa – infinitiv (výklad + procvičování) + pohádka – odlišení od ostatních textů

  • Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.
  • PS (2. díl): str. 3/7
    - vyfoť a pošli mi mailem/přes whatsapp do 28. 3. 

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 16. - 20. 3.

Pondělí 16. 3.

  • PS (2. díl): str. 1/celá
  • PS (2. díl): str. 7/1, 2

úterý 17. 3.

  • Pracovní list – popis pracovního postupu (žáci dostali pracovní list ve škole i s vysvětlením – raději ještě přikládám ke zprávě k vytisknutí)

Středa 18. 3.

Čtvrtek 19. 3.

  • PS (2. díl): str. 7/3 + 9/6

Pátek 20. 3.

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 11. - 13. 3.

středa 11. 3.

  • Vyjmenovaná slova: str. 28/celá
  • Čítanka - str. 69-71 (Rozum a Štěstí) - hlasité čtení s důrazem na porozumění (po určité části klást otázky na přečtený text)

Čtvrtek 12. 3.

  • PS: str. 61/celá
  • PS: str. 62/6, 7, 9, 10, 11, 12

Pátek 13. 3.

  • PS: str. 63/celá
  • PS: str. 64/5, 6, 7
  • Pracovní list - procvičování pojmů - spisovatel, básník, báseň, sloka, verš a rým (přiložen k vytisknutí v příloze Ke stažení

Andrea Kuncová, DiS. / 23. 5. 2020

Matematika

Ke stažení

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 25. - 29. 5.

  • Pondělí

Do sešitu geometrie: 

  • 1) Narýsuj přímku p a body C, D, které na přímpce p leží.
  • 2) Změř délku vzniklé úsečky CD a zapiš ji v cm a mm.
  • 3) Načrtni a pojmenuj tato tělesa: válec, krychle, kvádr, jehlan, kužel, koule.
  • 4) Narýsuj kružnici u se středem S o poloměru 4 cm.
  • 5) Narýsuj různoběžné přímky a a b. Jejich průsečík pojmenuj P.

(vypracované mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 26. 5.)

·  Úterý

učebnice 2. díl (zelený): str. 23/5 (pouze žlutý a růžový sloupeček) - do sešitu výpočtů

- Pokud někdo nemá učebnici 2. díl doma, prosím, kontaktujte mě. 

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 27. 5.)

·  Středa

Online výuka – 9:00 - 9:50 Dělení se zbytkem (tentokrát s pomůckami :D) + osová souměrnost (práce v PS - 2. díl)

·  Čtvrtek

učebnice (2. díl - zelený): str. 29/5 (do sešitu výpočtů)

- Pokud někdo nemá učebnici 2. díl doma, prosím, kontaktujte mě. 

(toto cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 29. 5.)

·  Pátek

PS (2. díl): str. 19/10

(toto cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 29. 5.)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 18. - 22. 5.

  • Pondělí

PS - 2. díl: str. 25/1, 2

(vypracované mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 19. 5.)

·  Úterý

PS- 2. díl: str. 25/3, 4 (u cvičení 4 pouze zelený a žlutý rámeček)

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 20. 5.)

·  Středa

Online výuka – Násobení trojmístných čísel jednomístným činitelem (práce v PS - 2. díl)

·  Čtvrtek

PS (2. díl): str. 14/5

(toto cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 22. 5.)

·  Pátek

Zapiš POD SEBE a vypočítej (na papír či do sešitu výpočtů): 

(vypracované mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 23. 5. - 12:00)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 11. - 15. 5.

  • Pondělí

PS - 2. díl: str. 12/3

  • (vypracované mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 12. 5.)

·  Úterý

PS- 2. díl: str. 12/4

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 13. 5.)

·  Středa

Online výuka – Dělení jednomístným dělitelem (práce v PS - 2. díl)

·  Čtvrtek

PS - 2. díl: str. 23/4

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 15. 5. - 12:00)

·  Pátek

/

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 4. - 8. 5.

Vážení rodiče, milé děti,

tento týden nebudou žádné nové úkoly k samostatné práci. Využijte, prosím, čas na kontrolu plnění úkolů do veškerých předmětů. Myslím tím i za uplynulé týdny. Ti, kteří něco nezaslali, mají email se seznamem nezaslané práce (ČJ a M). 

Online výuka zůstává (pondělí - ČJ a středa - M). V pátek je opět statátní svátek - tedy VOLNO. :) Kdybyste cokoliv potřebovali, kontaktujte mě na emailu či whatsappu. Děkuji a držte se! :)

 

DOBROVOLNÉ PROCVIČOVÁNÍ: 

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 27. 4. - 1. 5.

  • Pondělí

Přepiš slovní úlohy do sešitu výpočtů a vypracuj:

  • zápis
  • výpočet
  • odpověď

PŘ: Maminka šla do obchodu a chtěla si koupit 5 melounů. Jeden meloun váží 2 kg. Kolik kg bude vážit taška s pěti melouny? 

Zápis: 

1 meloun ................. 2 kg

5 melounů ................ ? kg

Výpočet:

2 . 5 = 10 

Odpověď:

Taška s pěti melouny bude vážit 10 kg. 

Slovní úlohy k vypracování:

  • Martin váží 22 kg. Jeho starší bratr Luboš váží 58 kg. Kolik kg váží dohromady? 
  • Honza našel v lese větev dlouhou 55 cm. Jeho kamarád Karel našel větev 2 krát delší. Kolik cm měřila větev Karla? Kolik měla metrů a centimetrů?
  • Maminka chce upéct koláč. Do misky dá 200 g (gramů) hladké mouky, 150 g hrubé mouky, 50 g kakaa a 20 g nastrouhané citronové kůry. Kolik gramů surovin je v misce dohromady?
  • Pepa postavil autodráhu, jejíž trať je dlouhá 320 cm. Trať Jendovy autodráhy je dlouhá 583 cm. O kolik centimetrů je Jendova dráha delší? (počítej pod sebou)

(vypracované mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 28. 4.)

·  Úterý

PS (2. díl): str. 28/2

PS (2. díl): str. 29/4

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 29. 4.)

·  Středa

Online výuka – Dělení se zbytkem (práce v PS - 2. díl)

·  Čtvrtek

PS (2. díl): str. 18/4, 5

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 1. 5. - 12:00)

·  Pátek

VOLNO

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 20. - 24. 4.

  •  Pondělí

Matematické minutovky (2. díl): str. 14/28

(vypracované mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 21. 4.)

·  Úterý

Matematické minutovky (2. díl): str. 15/29

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 22. 4.)

·  Středa

Online výuka – Dělení do 100 i mimo okruh násobilky, dělení násobků deseti jednomístným dělitelem (práce v PS - 2. díl)

·  Čtvrtek

Matematické minutovky (2. díl): str. 16/31

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 24. 4.)

·  Pátek

PS (2. díl): str. 31/1, 2 (můžete k vypracování použít sešit geometrie)

PS (2. díl): str. 32/1

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 25. 4. - 12:00)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 13. - 17. 4.

  •  Pondělí

VOLNO

·  Úterý

PS (2. díl): str. 8/1, 4, 6

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 15. 4.)

·  Středa

Online výuka – Násobení a dělení do 100 i mimo okruh násobilky (práce v PS - 2. díl)

·  Čtvrtek

PS (2. díl): str. 10/4, 5, 6

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 17. 4.)

·  Pátek

PS (2. díl): str. 40/1

PS (2. díl): str. 41/8, 9

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 18. 4. - 12:00)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 6. - 10. 4.

  • Pondělí

uč. (1. díl): str. 37/přečíst si modrý rámeček -> připomenout si

uč. (1. díl): str. 37/3 (do sešitu výpočtů)

uč. (1. díl): str. 38/přečíst si modrý rámeček -> připomenout si

uč. (1. díl): str. 38/4 (do sešitu výpočtů)

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 7. 4.)

  • Úterý 

Online výuka - Procvičování názvů těles, jednotky délky - Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

Vypočítej podle zadání do sešitu výpočtů(vypočítané mi, prosím, zašli na email či whatsapp – do 8. 4.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Středa

PS (2. díl): str. 1/2, 4, 5 (dobrovolníci mohou udělat celou stranu :))

(tato cvičení mi pošli, prosím, na email či whatsapp – do 9. 4. 12:00)

  • Čtvrtek

VOLNO

  • Pátek

VOLNO

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 30. 3. - 3. 4.

Pondělí

Matematické minutovky: str. 12/23 a, b

(po vypracování si svou práci sám/sama zkontroluj, pokud najdeš jiný výsledek, zkus přijít na to, kde byla chyba -> kontrola je ke stažení výše) -> pokud si nebudeš vědět rady, napiš mi (kuncova@zskorenskeho.cz)

Úterý

Online výuka – Písemné sčítání a odčítání s přechodem do 1 000 (SEŠIT VÝPOČTŮ NA VÝUKU!)

Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

Středa

Písemné sčítání do 1 000 – přepsat příklady do sešitu výpočtů a vypočítat (jsou výše ke stažení)

(toto cvičení vypracuj a pošli mi ho, prosím, na email či whatsapp – do 3. 4.)

Čtvrtek

Písemné odčítání do 1 000 - přepsat příklady do sešitu výpočtů a vypočítat (jsou výše ke stažení)

(toto cvičení vypracuj a pošli mi ho, prosím, na email či whatsapp – do 3. 4.)

Pátek

Matematické minutovky: str. 12/24 a, b, c, d

(po vypracování si svou práci sám/sama zkontroluj, pokud najdeš jiný výsledek, zkus přijít na to, kde byla chyba -> kontrola je ke stažení výše) -> pokud si nebudeš vědět rady, napiš mi (kuncova@zskorenskeho.cz)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 23. - 27. 3.

Pondělí 23. 3.

  • Prosím, vytvořte si sešit VÝPOČTŮ.
  • Učebnice (1. díl): str. 9/modrý rámeček (přečíst)
  • Učebnice (1. díl): str. 9/1 + str. 11/9 (vypracovat do sešitu VÝPOČTŮ – napsat datum a číslo stránky i cvičení) - pracuj úplně sám/sama - vyfoť a pošli mi mailem/přes whatsapp do 24. 3. 

úterý 24. 3.

Online výuka – zaokrouhlování na desítky, stovky a tisíce (výklad + procvičování)
- je potřeba mít sešit výpočtů

  • Pro ty, kteří se online výuky nezúčastní, dodám po výuce materiál.

čtvrtek 26. 3.

Online výuka - Slovní úlohy – zápis (výklad + procvičování), procvičování geometrie - trojúhelník

pátek 27. 3.

  • Hlavolamy a logické hry – pracovní list přikládám do přílohy Ke stažení

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 16. - 20. 3.

Pondělí 16. 3.

  • PS: str. 35/1, 2, 3, 5 + str. 36/6, 10

úterý 17. 3.

  • Matematické minutovky: str. 11/celá

Čtvrtek 19. 3.

  • PS (2. díl – zelený): str. 4/1, 2, 4 + 5/5, 6, 8
  • Prosím, dbejte na správné zapisování řádů čísel (jednotky pod jednotky, desítky pod desítky, stovky pod stovky). Na straně 5 je písemné sčítání s přechodem, proto si žáci musí držet prsty – např.: 308 + 454 = 4 + 8 = 12 (napíšu pod jednotky 2 a držím si 1), 5 + 0 = 5 + ta 1, co si držíme = 6 (napíšu pod desítky 6 a nic si nedržím), 4 + 3 = 7 (napíšu pod stovky 7) – výsledek je 762
  • PS (1. díl – modrý): str. 44/celá
  • POZOR - U trojúhelníku jsou strany naproti vrcholům a popisují se malým psacím písmenem.

Pátek 20. 3.

  • PS (2. díl – zelený): str. 6/celá + 7/5, 6, 7
  • U písemného odčítání používáme otázku: „A kolik je do …?“
  • Prosím, dbejte na správné zapisování řádů čísel (jednotky pod jednotky, desítky pod desítky, stovky pod stovky). Na straně 7 je písemné odčítání s přechodem, proto si žáci musí držet prsty – např.: 547 – 329 = 9 a kolik je do 7 => toto nelze provést, proto si musím k hornímu číslu půjčit desítku – vznikne tedy 9 a kolik je do 17 -> to již vypočítám = 8 (napíšu do jednotek 8 a držím si 1 -> jelikož jsem si půjčila desítku), ihned tuto jedničku, kterou si držím přičtu ke spodní desítce v příkladu -> tudíž 2 + 1 = 3 a až teď pokračuji – 3 a kolik je do 4 (to lze) = 1 (do desítek napíši 1 a nic si nedržím), další jsou stovky 3 a kolik je do 5 (to lze) = 2 (do stovek napíši 2) – výsledek je 218

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 11. - 13. 3.

Čtvrtek 12. 3.

  • PS: str. 33/celá 
  • je nutné správně rozdělovat sčítance na desítky a jednotky, poté už i na stovky 
  • 375 + 23 = (375 + 20) + 3 = 395 + 3 = 398
  • 232 + 354 = (232 + 300) + 50 + 4 = 532 + 50 + 4 = 582 + 4 = 586 
  • PS: str. 42/1, 2, 3

  • PS: str. 43/2, 3

Pátek 13. 3.

  • PS: str. 34/1, 2, 4, 5
  • opět dbát na správné rozložení menšitele na stovky, desítky a jednotky
  • 698 - 23 = (698 - 20) - 3= 678 - 3 = 675
  • 853 - 151 = (853 - 100) - 50 - 1 = 753 - 50 - 1 = 703 - 1 = 702

Andrea Kuncová, DiS. / 25. 5. 2020

Anglický jazyk

Ke stažení

Úkoly k samostudiu 18. 5. - 29. 5. 

Předešlé skypové hodiny jsme již opakovali látku, kterou jsme za toto období probrali. Tj.: Od 8 Superstar clothes  (str. 38) do 11 My favourite things (str. 55.).  Včetně vypracovaných úkolů z PS. Str. 38 - str. 55.

Kdo pracuje se mnou na skypu, ví co má opakovat, jaká slovíčka jsou nová. Je třeba si je zapsat do slovníčků (opakovat).

K tomu patří opakování Minitestů, které vám posílám. Stáhněte si Minitesty 10, 11, 12 - vypracujte a pošlete. 

Kdo ještě neodevzdal Minitesty předešlé, pošle do 20. 5. Pošle ofocené všechny testy, včetně cičení.

Tím bychom uzavřeli látku do kapitoly 11. My fauvorite things. Čeká nás poslední kaptola 12 Goodbye, Superstars!

 

Kdo potřebuje trénovat poslech, posílám k opakování: (pokud nejde otevřít, stáhněte odkaz).

7. díl: zde (jen poslech), zde (k opakování)

8. díl: zde (jen poslech), zde (k opakování)

9. díl: zde (jen poslech), zde (k opakování)

10. díl: zde (jen poslech), zde (k opakování)

 

Ještě jednou doporučuji tyto stránkyna procvičování angličtiny: 

"zdarma pro děti" (https://www.onlinejazyky.cz/eshop-anglictina-pro-zaky-3-tridy.html)

 

Opět se sejdeme na skypu: úterý: 9:30 a 10:30. Těším se na vás.

Úkoly k samostudiu 4. 5. - 15. 5. 

Se žáky, kteří se mnou již pilně pracují po skypu jsme začali Review C, Opakovali v učebnici na str. Play the game - she/he is happy, sad, angry... Čteme a snažíme se pochopit "My friend is a monster".

Orientujeme se již v obratech There is/there are...

Také jsme se začali zabývat hadem na str. 61 - orientovat se v otázkách a odpovědích je nezbytné.

Proto si některé otázky a odpovědi napíšeme jako úkol.

Byla bych ráda, aby se ke mně na skype připojily i ostatní děti, které tak ještě neučinily a práci si vysvětlíme.

Pokud máte již v PS vypracované úkoly do str. 51, pilujte slovíčka a poslouchejte doporučená videa.

Úkoly k samostudiu 20. 4. - 1. 5. 

Tentokrát vám dám podněty k samostudiu na 14 dní. Vím, že máte hodně práce a proto vám dám delší čas na přípravu. Za odevzdané úkoly vás velmi chválím.

Začneme novou kapitolu, která má název Animal safari:

S novou kapitolou i novými slovíčky se sezmamte v učebnici na str. 48 až 51. S něktrými žáky po skypu jsme již tuto lekci začali. 

Na str. 49 si můžete s dětmi zazpívat písničku, viz odkaz. Ale je důležité jí pochopit. zkuste jí porozumět, o čemse zpívá.

https://www.youtube.com/watch?v=wRQAkuSFG_A

A také si můžete zazpívat pěknou písničku a ve škole si jí potom zazpíváme. 

https://www.youtube.com/watch?v=iq3Y0sFudxc

https://www.youtube.com/watch?v=OEbRDtCAFdU

Tak, začali sme zábavou a teď trochu úkolů, které mi, až budete mít hotovo, pošlete. Máte na to 14 dní.

Vypracujte v PS str. 48 - 51.

S dětmi po skypu pracujeme spolu, ostatní se mohou přidat nabo pracovat tak, jako nadále.

Tak, úkolů máte dost, kdo bude potřebovat spojí se se mnou po Whats App, zavolá mi nebo se poradí po skypu. Ráda budu vám i vašim rodičům nápomocná. 

Úkoly k samostudiu 14. 4. – 17. 4.

S několika žáky jsem již pravidelně ve spojení po skypu. Další výuka je ve čtvrtek 16. 4. v 10:00. Budu ráda za další zájemce o přímé spojení a procvičování angličtiny. S ostatními žáky jsem ve spojení po WhatsApp, kam mi úkoly posílají.

Děkuji také za pravidelné odevzdávání zadané práce. Někteří žáci pracují opravdu vzorně, jiní mají nedostatky a neodevzdávají to, co mají ani v té nejjednodušší formě. Proto vás prosím odevzdejte zadané úkoly. Odevzdaná práce je klasifikována a je součástí záverečného hodnocení na vysvědčení.

 

Práce na tento týden. Máme tři hodiny v týdnu. Zde máte práci na tyto tři dny a ostatní dny opakujte a učte se nová slovíčka.

První den.

V učebnici na str. 47 a 47 ukončíme 9 lekci Bug café  - Review C.

Odpovězte na otázky ve druhém cvičení na str.46.

Play the game  - str. 47.

Druhý den:

Vypracuj přiložený Minitest 8 a 9.

Dále vám přikládám TEST: Listening test 4 - k tomu je přiložený soubor, ve kterém máte poslouchat a zatrhávat správné dpovědi ve cvičení 81, 82, 83 - poslouchej a zaškrtni správně. Napiš mi pak získaný počet bodů a pošli mi ofocené. Nejvyšší počet získaných bodů je 25 = 10 + 10 + 5 (děláme tyto poslechy ve škole).

Třetí den:

Protože končíme  9 lekci Bug café  - Review C - Opakujeme C.

V pracovním sešitě na straně 46  vypracujete cvičení 1. a 2. A na straně 47 cvičení 3. a uděláte si chvilku na kvíz/Quiz time.

Ofocené práce mi pošlete do 17.4. Děkuji a hodně sil.

Opět nabízím konzultace a učení po skypu. Najděte si mé jméno Věra Lasovská a já si vás přidám, vaše dítě, do skupiny.

Těším se na vás. Mgr. Věra Lasovská

 

Úkoly k samostudiu 6. 4. – 10. 4.

Nejprve začnete zábavnou hrou.

V učebnici na str. 61 máte hada. Play the game.

Můžeš použít kostku, hodit si kostkou a kam dojdeš – odpovíš.

Až budeme mít možnost, hru si ve škole zahrajeme.

Pokročíme dál v lekci Bug café:

Na str. 44: Read and complete the chart.

Čteme text s porozuměním. Nemusíš překládat, ale porozumět, pochopit.

Neučte se, že musíte každý text přeložit do českého jazyka.

Je to chyba. Jen pochopit a reagovat v angličtině.

Doplňte do tabulky nabízená jídla – food.

Jste šikovní a už máte dobrou slovní zásobu, kterou využijte. Když ti chybí slovíčko, najdi si ho. To je dobrá zkušenost – vědět kde hledat. Hledej a najdeš.

Na str. 45 – My friend is a monster.  Také čteme s porozuměním. 

 

Nakonec vám posílám soubory, které si otevřete, pokud možno vytisknete a doplníte.

Pokud nemáte možnost si Minitesty vytisknout, opište bez obrázků to nejdůležitější. Není toho moc.

Ofoťte a pošlete mi. Minitesty jsou přiloženy k této zpávě.

Napiš si test tak, jako píšeme ve škole. Dej si na test 10 – 15 minut.

 

Zde je také interaktivní cvičení. Doporučuji pro aktivní a šikovné děti.

A protože vím, že jste všichni šikovní a angličtinu se chcete naučit, tak jak vás znám, bude to

pro vás výzva:

Nejprve si poslechněte slovíčka a zopakujte je, naučte se je vyslovovat i vědět, co znamenají:

  • nest = hnízdo, basket = košík, bench = lavička,  sweets = sladkosti, chocolate egg = čokoládové vajíčko, flowers = květiny).

Pak se podívejte na znázornění předložek místa.  To je pro vás nové, ale není to těžké, přijdete

na to. Nakonec si přečtěte otázky a vyberte správnou odpověď (budete hledat, kolik vajíček je na daném místě). Až dokončíte, klikněte na tlačítko Finish!. Objeví se otázka, co chcete udělat – klikněte na „Email my answers to my teacher“.  Napište své jméno a první písmenko z příjmení. (Enter your full name). Vyplňte zbytek tabulky: Lavel/group: 3B, School subject AJ, Enter your teacher´s email or key code: lasovska@zskorenskeho.cz. Pak klikněte na tlačítko Send. Pak se vám zobrazí, jak jste pracovali (v horním levém rohu budete mít výsledek) a když se podíváte na jednotlivé rámečky, pokud budou zelené – je to v pořádku, pokud červené, můžete si je rozkliknout a uvidíte, jaká měla být správná odpověď. https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Easter/Easter_yt94791yc

Zde si zopakujte čísla do 10 – spojujte vajíčka se správnými košíčky. Odešlete stejně jako předchozí cvičení. https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Easter/Match_the_numbers_nf96741zl

Vážení rodiče jsem vám a hlavně dětem k dispozici na SKYPU. Najděte si "Věra Lasovská" a podle fotky mě i poznáte. 

Posílám vám odkaz na interaktivní pracovní listy, určtě vás to bude bavit. Hrát si a zárověň se učit Aj.

http://www.english-time.eu/english-now/interaktivni-pracovni-listy/

Úkoly k samostudiu 30.3. - 3.4.

Začínáme další kapitolu:

Rozlož si úkoly na každý den - každý den chvilku pracuj!

Bug café

 

V učebnici na str.42 máte obrázek BROUČKŮ, kteří jsou v kavárně. Broučci si vybírají jídlo z jídelního lístku.

Zkus přijít na to, co si každý brouček vybral za jídlo? Co by sis asi vybral z jídelníčku ty?

 

What do you like?       Co máš rád(a)?

 KONVERZACE - Podle vzoru na str. 43 (pod písničkou) se zeptejte maminky či tatínka, sourozence:

- Do you like ice cream, Jet(mum)? Yes, I do. Do you like chokolade, dad? No, I don´t.

Tyto úkoly napiš, přiřaď ofoť a pošli do 3.4. - do pátku.

 

Match the English sentences to the Czech ones.
Přiřaď anglické věty k českým.

I like fish and chips.
I like chocolate.
I don´t like sausages.
Do you like vegetables?
What do you like?
Do you like pizza?
I don´t like yoghurt
 
Já mám rád(a) čokoládu.
Já nemám rád(a) párky.
Máš rád(a) pizzu?
Já nemám rád(a) jogurt.
Co máš rád(a)?
Máš rád(a) zeleninu?
Já mám rád(a) rybu a hranolky.
 
 /Match the questions to the short answers.
Přiřaď otázky ke krátkým odpovědím.
Do you like chicken?
Does she like bananas?
Do they like eggs?
Does he like sausages?
 
Yes, he does.
Yes, I do.
No, they don´t.
No, she doesn´t.
 
Make sentences.
Utvoř věty.
Fish?/ like/ you/ Do/
don´t/ They/ oranges./ like/
likes/ She/ fish/ chips./and
do /What/ for/ like/ you/ breakfast?
 
Napište si do slovníčků novo slovní zásobu (již opisem se slovíčka učíš):
pizza - pizza,chip - hranolky,salad - salát, vegetables - zelenina, potatoes - brambory, fish - ryba, sausages - párky, chicken - kuře
Z těchto slovíček(i z minulých lekcí) si pravidelně pište krátké testy, které známe ze školy).
 
 

OPAKUJEME: 

 

Toto opakování nás baví! Je to hra! Kdo si hraje nezlobí a ještě k tomu se učí!

https://www.zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/11.have-got/have1.htm

https://www.zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/12.family/family1.htm

https://www.zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/14.body/body1.htm

https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/13.days-months/days-months1.htm

https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/15.clothes/clothes1.htm

https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/16.food/food1.htm

https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/17.do-you-like/do1.htm

https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/anglictina/20.there/there1.htm

MILÉ DĚTI. NĚKTEŘÍ Z VÁS VELMI PILNĚ PRACUJÍ, KOMUNIKUJÍ SE MNOU A ÚKOLY MI PILNĚ POSÍLAJÍ.  NĚKTEŘÍ Z VÁS JSEM JEŠTĚ NESLYŠELA ČI JSTE MI NIC NEPOSLALY.  PROTO VÁM (RODIČŮM) POSÍLÁM SPECIÁLNÍ MAIL, KDE VÁS UPOZORŇUJI NA VAŠE POVINNOSTI.

 

úkoly k samostudiu 23. - 27. 3.

Milé děti,

než vám přidám nové úkoly, žádám vás nyní o odevzdání (poslání) vypracovaných úkolů (ofocených). Jen někteří z vás tak učinili. Máte mé telefonní číslo (Whats App) či můj mail. Budu ráda za každou komunikaci a ráda vám jakkoliv pomohu. Úkolů není mnoho, jelikož vím, že toho máte dost jak z Čj nebo Ma. Nicméně Aj máte 3 x v týdnu a proto ji nemůžete opomíjet. Zatím vaší snahu nevidím, i když možná pilně pracujete. Posuneme se dál.

Co budete příští týden pilně dělat?

Kontroluj a opakuj!

Nejprve si zkontroluj to, co mi pošleš.

To, co si doposud vypracoval, mi pošleš do středy 25. 3.

 

Nakresli: blue jeans, red shirt, black skirt, T-shirt with purple spots/dots, brown coat, green jacket, pink jumper, shoes black and white, yellow hat

Popiš rodičům, co máš na sobě a jaké barvy má tvé oblečení. Popiš, jaké oblečení mají členové tvé rodiny. Samozřejmě anglicky. Můžeš napsat. Např. My dad has got…

 

POSLECHNI: NAJDI SI NA INTERNETU:

PEPPA PIG - ENGLISH SERIES 1 (EPISODES 1 - 10 WITH SUBTITLES)

Shlédni a poslouchej angličtinu.

Nová slovíčka, která si se naučil, zapiš do slovníčků.

Dále najdi:

Kids vocabulary - Clothes - clothing - Learn English for kids - English educational video

Čteme si a porozumíme textu:

V učebnici na str. 40 - WAXWORKS MUSEUM (Muzeum voskových figurín)

Nová slovní zásoba (nová slovíčka si zapište do svých slovníčků): pirate (pirát), cowboy (kovboj), clown (klaun),

police officer ( policista/policistka), Whose hat is this? Čí je to klobouk?,

It´s the pirate´s hat. To je pirátův klobouk. What a great museum! Jaké úžasné muzeum!

What a mess! Jaký nepořádek/zmatek! Let´s go! OK. Now. Pojďme! Dobře! Teď!

 

  • Hodně sil a pozitivních myšlenek.
  • Angličtina je velmi důležitá. Věnuj jí každý den chvilku a výsledky se dostaví. Nezapomeň odpočívat, zacvič si, zatancuj na písničku a vše půjde lépe. Moc vás zdravím.

úkoly k samostudiu 16. - 20. 3.

Má milá 3. B,

Je mi líto, že nemohu být s vámi. Je mi líto, že si společně neřekneme říkanku, která nám zvedne náladu a kterou vždy překvapíte.

Nicméně, škola je zavřená a proto buďte cílevědomí. Udělejte si v tuto dobu si řád, kdy se budete připravovat do školy a kdy si uděláte volno pro své hry a čas na svou rodinu.

Minule jsem vám dala úkoly, které už máte vypracované v pracovním sešitě.

Ten kdo je tak šikovný a umí pracovat s mailem/šikovným mobilem (nebo mu pomůže maminka, tatínek nebo sourozenec), může práci ofotit a poslat ke kontrole na lasovska@zskorenskeho.cz. Nebo se mnou můžete v tuto dobu komunikovat přes můj osobní telefon – 602279581 -  WhatsApp.

 

Středa 18. 3., čtvrtek 19. 3. a pátek 20. 3. – rozlož si práci do více dnů.

Angličtinu bys měl procvičovat každý den aspoň 15 minut.

 

Začneme něčím zábavným.:

1. Slibovali jsme si, že si vyrobíme velikonočního zajíčka

- někdo z vás ho již má – dobrovolně

- v učebnici na str. 70 máme přesný popis jak zajíčka vyrobit – můžete mi poslat fotografii

2. Na stránce nad zajíčkem máte velikonoční píseň, která se nám tolik nelíbila, ale důležitá jsou pro nás slova.

- čtení s porozuměním: přečti píseň a zkus přeložit, pochopit, o čem se zpívá  – výsledek založ pro kontrolu

- kontrolovat můžete i se spolužákem po telefonu či ofotit a poslat po WhatsApp

3. PS str. 58 – a 59: vybarvi obrázky a rozlušti větu

 

Samostudium a vypracované pracovní listy:

Vypracuj na papír, který si založíš do slovníčku nebo pošleš ofocený:

1. Pracovní sešit str. 60 – Quiz time/chvilka na kvíz (procvičujeme probranou látku)

- nejprve vypracuj sám bez nápovědy (je to tvé učení), napiš mi nebo napiš do sešitu, kolik bodů si získal

- příště vám napíšu řešení

2. Další zábavný úkol je:  Učili jsme se zájmena she has got/ he has got. Zkus popsat svojí paní učitelku Aj - mě a p. učitelku Kuncovou (příklad – she has got long arms, she has got big eairs J )

3. nyní mám pro vás šikovné, jinak vám mohou pomoci rodiče, aktivní procvičovací úkol, který vás bude moc bavit:

- procvičování jednotlivých lekcí: https://procvicovani-uciva.webnode.cz/a3-trida-chit-chat-1/ - najdi a procvičuj (můžeš mi napsat, co si vše stihl procvičit)

4. A poslední úkol: kdo ještě nemá v PS vypracovanou str. 34. a 35., vypracuje.

 

Těším se na vaše příspěvky:

  • buď použijte mail: lasovska@zskorenskeho.cz
  • nebo WhatsApp, 602279581
  • BUĎTE PILNÍ A SVĚDOMITÍ. TĚŠÍM SE NA VAŠE PRÁCE A NA VÁS!

úkoly k samostudiu 11. - 13. 3.

  • AJ - 8  Superstar clothes – začali jsme novou kapitolu

Na str. 38 v učebnici se snažíme porozumět textu a také ho užívat.

  • Zkusíme hru otázek a odpovědí:

Have you got a black sklirt? No, I haven´t. I´m sorry….a další, podobné

  • Učebnice str.39, HRA:

Have you got Kat´s jacket? No, I haven´t. Yes, I have.

  • I have got ... otázka  I have you got…?  Otázky  umět položit správně.

She has got… Has Kat got T-shit?

Učebnice str. 40 a 41.

  • Poslech uděláme ve škole a teď se děti učí číst, číst s porozuměním a správně vyslovovat
  • WaxWorks Museum
  • My friend is a monster

Domácí úkol:

Pracovní sešit: str. 38:

  • Cvišení 1: přečti a vybarvi – lehké a srozumitelné
  • Cvičení 2: doplň nabídnutá slova

 

Mgr. Věra Lasovská / 26. 5. 2020

Prvouka

úKOLY K SAMOSTUDIU 18.5. - 31.5. 

Úkol č. 1: Podívejte se na videa o neživé přírodě - nerosty, horniny + na video o planetě Zemi

 https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11078664394-ty-brdo/418234100061003-kameny

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11078664394-ty-brdo/416234100061017-zeme/titulky

Úkol č.2:  Pracovní sešit s. 38 - Minulost, současnost a budoucnost - foto či scan hotového úkolu mi prosím pošlete na můj mail cinglova@zskorenskeho.cz do 31.5. 

úkoly k samostudiu 4.5. - 17.5. 

  • Úkol č. 1: Podívejte se na nové video - Brďo vám bude povídat něco o pandemii a o tom, jak to teď v tom našem světě vlastně je! 

https://decko.ceskatelevize.cz/video/e420234100061018 

Nakreslete prosím obrázek, vytvořte slepovačku nebo leporelo, pajduláka s rouškou, či cokoliv, co vás napadne a vystihne to, jak pandemii kolem koronaviru vnímáte. Nechám to úplně na vás, jak se toho chopíte. Vyfoťte mi váš výrobek a pošlete na mail cinglova@zskorenskeho.cz  - do 17.5. Nechte si tento výrobek doma na památku! Až zvládneme společnými silami koronavirus porazit, může vám být připomínkou, co vše se může na té naší planetce dít. 

  • Úkol č. 2:  pracovní sešit s. 37 - podívejte se na toto důležité téma - souvisí tak trochu s tématem a pravidlem, které se běžně ve škole učíte - pomáhejme si vzájemně - existuje hodně organizací a hodně možností jak pomoci druhým a nejsou k tomu vždy potřeba jen peníze, ale stačí bohatě udělat druhým radost a vykouzlit jim úsměv na tváři - připojuji krátké video nadačního fondu Albert: https://www.youtube.com/watch?v=oz9uTjq-Y-w - tento úkol mi posílat nemusíte, jen se prosím zamyslete nad tím, jak lze druhým pomoci. :)

Úkoly k samostudiu 20.4. - 3.5. 

Mockrát děkuji za všechny vaše odevzdané úkoly - ohodnotím je do Bakalářů hned, jak budu mít úkoly od všech. 

Jste moc šikovní, jen tak dál!

  • Úkol. č. 1 - Pracovní sešit s. 35 - Já to hravě zvládnu - zopakujete si vše, co už jsme společně probrali a pošlete mi do 3.5. na můj mail cinglova@zskorenskeho.cz
  • Úkol č. 2.  V pracovním sešitě máte mezi stranami 36 a 37 vložen tajný dvojlist. Vaším úkolem bude prostudovat si z něj živou a neživou přírodu - toto posílat nemusíte. 
  • Úkol č. 3 - SPOLEČENSKÁ HRA - zahrajte si společně s rodiči společenskou hru na opakování prvouky, která je součástí tajného dvojlistu mezi s. 36 a 37 - ve společenské hře si zopakujete učivo prvouky a ještě můžete porazit rodiče, babičku, dědečka nebo sourozence ve znalostech z prvouky! Potřebujete pouze figurky různých barev a kostku jako u hry Člověče nezlob se. Pokud si ve hře s něčím nevíte rady, poslouží vám to, co jste si nastudovali v předešlém úkolu. Můžete mi na mail třeba i poslat fotku, jak hru hraje nebo jakou radost máte z toho, že jste vyhráli. A i kdyby se vám vyhrát nepodařilo, nic se neděje, je to jen hra a důležité je se zúčastnit! :)

A stále platí, že můžete sledovat Ty brďo!  https://decko.ceskatelevize.cz/ty-brdo  - Stačí si jen vybrat video a téma, které se vám bude zamlouvat a hurá odpočívat a učit se zároveň  zábavnou formou! :) 

Úkoly k samostudiu 6.4. - 19.4. 

Na úkoly máte 14 dnů - do 19.4. - prosím do té doby o zaslání vyfocené s. 34 z pracovního sešitu a zaslání na mail cinglova@zskorenskeho.cz ( stačí foto mobilním telefonem) - úkol dětem ohodnotím. 

Zkuste dětem vždy pustit naučné video, a pak je nechte vypracovat úkol samostatně. Oceňuji i snahu, malé chyby neřešíme. Prvouka je důležitá proto, že se v ní děti učí pratické věci do života. :) 

Úkoly k samostudiu 30.3. _ 3.4.

  • Úkol č. 1  -Zopakujte si prosím, jak se chováme u lékaře  a jaká jsou důležitá telefonní čísla, která budete volat v případě potíží. 

        Podívejte se do pracovního sešitu na s. 32 a zkuste prosím správně vyplnit to, co už všichni dobře znáte. 

  • Úkol č. 2 - nepovinný na jedničky! - kdo má zájem, může vytvořit projekt o lidském těle - formát A3 (stačí slepit dohromady 2x A4) a namalovat sebe (vnější či vnitřní stavbu těla, to nechám na vás) + popsat stavbu těla či vnitřní orgány (dle výběru) - obrázek by měl být barevný a popisky čitelné - hotové výtvory mi posílejte na mail cinglova@zskorenskeho.cz a do předmětu prosím napište jméno žáka + projekt prvouka (inspirace v učebnici na s. 67)
  • Dívejte se na videa o lidském těle https://www.youtube.com/watch?v=Y-NmZovXLqU&list=PLKFZKkKW-yoa1kaWGvz7-zttmU_Rw2hyd  (zde je máte krásně po dílech seřazené). 

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 23. - 27. 3.

Zdravím vás třeťáčci, volně budeme pokračovat v tématu lidského těla.

  • Nastudujte si prosím v učebnici ještě jednou s. 67 - opakování je matka moudrosti. Zaměřte se především na vnitřní orgány, tedy na obrázek vpravo, na kterém nevidíte kosti lidského těla.
  • Bonus - video: Pusťte si k vašemu domácímu studiu zase video o srdci https://www.youtube.com/watch?v=3qwOMuppZ3s a video o mozku https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11078664394-ty-brdo/418234100061017-mozek.
  • Zopakovali jste si vnitřní orgány lidského a těla a viděli jste i video, zkuste si tedy vnitřní orgány lidského těla procvičit v pracovním sešitě na s. 30.
  • Bonus - hra: Věnujte pozornost i mezipředmětovému vztahu s angličtinou - dole na straně 30 v PS - pusťte si písničku "Head, shoulders, knees, toes" https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIga zkuste si s rodiči zahrát hru, ve které budete ukazovat části svého těla. Třeba naučíte některého z rodičů něco nového nebo oni naučí něco vás. Pravidla hry: kdo se splete, prohrál! Společně si třeba někdy ve škole hru můžeme také zahrát. 
  • Výzva: Dnes se stanu vědcem a prozkoumám své chuťové pohárky! Dnes se zaměřme na smysly, ale trochu praktičtěji.
  • Otevřete si prosím pracovní sešit na s. 31, přečtěte si zadání cv. 3. Zahrajte si na vědce a ověřte si, jak funguje jeden z vašich smyslů - chuť. Poproste rodiče o trochu soli, cukru, citronu, cokoliv hořkého (nemusí být tonik jako v pracovním sešitě, zdá se mi trochu nevhodný) a o vodu. Postupujte tak, jak se po vás žádá v pracovním sešitě. Ingredience můžete změnit, ale dbejte prosím na to, aby jedna byla sladká, druhá slaná, třetí kyselá a čtvrtá hořká. Pokud vám nějaká z ingrediencí chybí, využijte zkrátka ty, co máte, hlavně žádný stres. 
  • V případě obtíží mě neváhejte kontaktovat na mail cinglova@zskorenskeho.cz 

DALŠÍ VHODNÁ NAUČNÁ VIDEA

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 16. - 20. 3.

  • nastudujte prosím na s. 65 odlišnosti muže a ženy, rozmnožování a téma o rodině
  • přikládám i naučné video "Byl jednou jeden život - zrození": https://www.youtube.com/watch?v=gq1tG2t6IX4
  • nastudujte prosím s. 66 a 67 s tématem stavba lidského těla
  • přikládám naučné video - "Ty brďo - kostra": https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11078664394-ty-brdo/417234100061018-kostra/titulky
  • na základě nastudovaných stránek z učebnice a videí se pokuste vyplnit v pracovním sešitě s. 29
  • Nemělo by to být těžké! Pokud si s něčím nebudete vědět rady, jsem i ve facebookové skupině třídy 3.A, tak mě neváhejte klidně kontaktovat :)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 11. - 13. 3.

  • učebnice s. 64 - nastudovat si, jak rosteme a jak se vyvíjíme 
  • pracovní sešit s. 26 cv. 3 - hospodaření s pěnezi 
  • pracovní sešit s. 28 dokončit, co nám na stránce chybí, kdo nezačal, tak celé!

Bc. Květa Cinglová / 17. 5. 2020

Hudební výchova

Ke stažení

úkoly k samostudiu 18. 5. - 5. 6. 

Nová píseň - Dívča, dívča (učebnice: str. 79)

- video melodie: https://www.youtube.com/watch?v=uk5nloW6ts0

+ další pomocné video: https://www.youtube.com/watch?v=yqCJFj4qDEY&list=PLj37LoZilDmhEqIbvV2kZSd6_CuJMzQvq&index=7

Naučte se zazpívat tuto píseň a pošlete mi do 5. 6. nahrávku jak zpíváte. :) (email: kuncova@zskorenskeho.cz) Pokud by to někomu za pomoci videí nešlo, neváhejte mě kontaktovat. Ráda si s Vámi zavolám a zazpívám. :) 

úkoly k samostudiu 27. 4. - 15. 5. 

Nová látka - MELODIE, RYTMUS, DYNAMIKA, TEMPO

Broučci, tentokrát se naučíte něco nového. Přečtěte si vysvětlení v dokumentu (je i ke stažení) a podívejte se na ukázky (viz odkazy). Jestli chcete, můžete si vysvětlení přepsat do notového sešitu. :) Kdo chce získat jedničku a vylepšit si tak známku na konci školního roku, mi do 15. 5. zašle:

  • buď zápis v notovém sešitu/na papíře, který si pak vlepí do notového sešitu
  • nebo zvukovou nahrávku, jak zpívá - Sedí liška pod dubem
  • či zvukouvou nahrávku/video - rytmus (tleskání, dupání - vlastní rytmus nebo rytmus z videa - viz příloha)

Zvolenou práci mi zasílejte na kuncova@zskorenskeho.cz či na whatsapp. Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mě kontaktovat. :) Budu se moc těšit. 

Odkazy na ukázky:

https://www.youtube.com/watch?v=3tq4vjhX3G0

https://www.youtube.com/watch?v=4vZ5mlfZlgk&list=PLdl1Rxm_1964nsI7MlPaFcYe47h9XcehE&index=1

https://www.youtube.com/watch?v=xeQqTsSoUt0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

úkoly k samostudiu 6. - 24. 4. 

Osmisměrka - HV - druhy not, takt, těžká a lehká doba, strunné a dechové nástroje:

Broučci, zopakujete si, co už umíme z hudební výchovy hravou formou. Připravila jsem si pro vás osmisměrku :), kterou si zde stáhněte. Vaším úkolem je poznat, co je na obrázcích -> zapsat to k nim na řádek -> a vyhledat to v osmisměrce. Máte možnost získat jedničky ;). Tak vzhůru do toho! ;) Vypracované listy mi zašlete do 24. 4. (12:00) na email: kuncova@zskorenskeho.cz :)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 30. 3. - 3. 4.

Těžká a lehká doba

- v učebnici str. 52/ oranžový rámeček (zjisti jaká doba ve 2/4 taktu je těžká, a která lehká)

- v učebnici str. 63/ oranžový rámeček (zjisti jaká doba ve 3/4 taktu je těžká, a která lehká)

=> poté si zkontroluj v přiloženém dokumentu (+ přečti si ho)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 23. - 27. 3.

  • Opakování taktování 2/4 taktu
  • Taktování – ¾ taktu (viz návod) -> nácvik na písni: Když jsem jel do Prahy (uč. str. 31)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 16. - 20. 3.

  • Prohlédněte si prezentaci Dechové nástroje uloženu v příloze Ke stažení a poslechněte si ukázky + opakovat taktování 2/4 taktu

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 11. - 13. 3.

  • Procvičování taktování 2/4 taktu (cvičili jsme na písni Holka modrooká a Beskyde, Beskyde (uč. str. 37))

  • Nácvik nové písně - Voláme sluníčko (učebnice str. 66/67 - 2 sloky) -> klavírní doprovod k této písni dostupný zde: https://www.youtube.com/watch?v=T7sWl3RZ9Wk (v nastavení lze zpomalit přehrávání -> je to pro nácvik písně lepší)

Andrea Kuncová, DiS. / 17. 5. 2020

Pracovní činnosti

úkoly k samostudiu 18. 5. - 5. 6. 

  • Z pomůcek, které nalezneš doma (krabičky od čaje, sýrů, zápalek, mléka apod.) vytvoř robota
  • Kostru robota pak doveď k dokonalosti – použij barevné papíry, látky, jiné možné materiály, které uznáš za vhodné
  • Klidně ho pojmenuj a popřemýšlej, co všechno by robot uměl (jak by byl lidstvu/ Tobě prospěšný), kdyby oživl
  • Fotku hotového robota mi pošli na email nejpozději do 5. 6.
  • Možnost získat jedničku

úkoly k samostudiu 27. 4. - 15. 5. 

  • Podívej se na: video 1video 2 video 3video 4video 5
  • Vyber si jeden výtvor, který Tě nejvíce zaujal.
  • Promysli si, zda máš z pomůcek vše, co budeš potřebovat pro svou práci. (Případně improvizuj a buď kreativní.)
  • Nejpozději do 15. 5. mi pošli svou práci na email: kudlickova@zskorenskeho.cz
  • Možnost získat jedničku

úkoly k samostudiu 6. - 24. 4.

  • Podívej se na: video 1video 2video 3
  • Vyber si jeden výtvor, který Tě nejvíce zaujal.
  • Promysli si, zda máš z pomůcek vše, co budeš potřebovat pro svou práci. (Případně improvizuj a buď kreativní.)
  • Nejpozději do 24. 4. mi pošli svou práci na email: kudlickova@zskorenskeho.cz
  • Možnost získat jedničku. :o)

úkoly k samostudiu 30. 3. - 3. 4.

 téma: Váza s kočičkami 

  • K inspiraci: váza s kočičkami
  • Formát A4, vata, lepidlo, vodové barvy/ anilínové barvy/ tempery
  • Vytvoř vlastní originální vázu s kočičkami a do tohoto pátku (nejpozději do neděle) mi svůj výtvor pošli vyfocený na email: kudlickova@zskorenskeho.cz 

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 23. - 27. 3.

TÉMA: VELIKONOČNÍ VAJÍČKO

  • zdobené papírové (i jiné) velikonoční vajíčko
  • libovolná technika
  • formát A4 (klidně i větší)

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 16. - 20. 3.

TÉMA: NEMOC A JAK SE PROTI NÍ ÚČINNĚ BRÁNIT ANEB EFEKTIVNÍ PREVENCE

  • projekt je spojený s předmětem výtvarná výchova

Bc. Dagmar Kudličková, DiS. / 26. 5. 2020

Tělesná výchova

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 4.5. – 25.5.2020

Kondiční cvičení:  Nejdříve se protáhneme, uděláme si lehkou rozcvičku ..., 3x 50 skoků přes švihadlo nebo i bez, 1 minutu vydechneme mezi cvičením, dáme si 10 kliků, 20 sklapovaček nebo leh-sedů, 15 angličanů a tuto sérii zopakujeme 3x

Relaxační cvičení:  Ve stoji nebo v sedě protáhneme zadní část nohou a zad různými předklony. Důležité je mít propnuté kolena (směr k zemi), a vydržet v určitém cviku asi 15 s. Opakování 3 - 5x každý cvik

Cvičení v přírodě:  Pokud to půjde, vyražte na procházku do přírody, do lesa, k vodě a nezapomeňte se protáhnout

 

Samostudium - Kondiční cvičení, relaxační cvičení, cvičení v příroděÚKOLY K SAMOSTUDIU 6.4. - 24.4.

Zkusíme se naučit pozdrav Slunci.

https://www.youtube.com/watch?v=bFVbLc9EmAw

Hezké dny J.Z.

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 30.3. – 3.4.2020

Připrav si plyšáčka a budeme cvičit s ním:

  • 20x vyhodíme plyšáčka a chytíme
  • 15x vyhodíme plyšáčka, otočíme kolem dokola a chytíme
  • asi minutu budeme s plyšáčkem skákat panáka
  • a ještě uděláme s plyšáčkem osmičku tak, že si budeme přendavat podnohama, zkuste asi 15x

No a nezapomeň cvičit každý den.

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 23. - 27. 3.

  • Tento týden si zkusíme zacvičit trochu jinak, tedy podle videa a pak si to ukážeme všichni dohromady.

https://www.youtube.com/watch?v=h0XcdGIKTIY

  • Nezapomeneme se každý den protáhnout jako na rozcvičce v tělocvičně, zaskákat 3 krát půl minutu panáka, udělat 5 krásných kliků, 20 leh - sedů a zkoušejte skákat přes švihadlo.

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 16. - 20. 3.

  • každý den se dobře protáhni, udělej 3x 20 dřepů, 3x 20 leh-sedů, minutu skákej "panáka".

ÚKOLY K SAMOSTUDIU 11. - 13. 3.

  • každý den se pořádně protáhni

Mgr. Jiřina Závranská / 4. 5. 2020

Výtvarná výchova

úkoly k samostudiu 18. 5. - 5. 6. 

  • Podívej se na: video 1video 2video 3
  • Vyber si jeden výtvor, který Tě nejvíce zaujal.
  • Promysli si, zda máš z pomůcek vše, co budeš potřebovat pro svou práci. (Případně improvizuj a buď kreativní.)
  • Hotovou práci mi pošli na email nejpozději do 5. 6.
  • Možnost získat jedničku  

úkoly k samostudiu 27. 4. - 15. 5. 

  • Podívej se na: video 1video 2video 3video 4video 5
  • Vyber si jeden výtvor, který Tě nejvíce zaujal.
  • Promysli si, zda máš z pomůcek vše, co budeš potřebovat pro svou práci. (Případně improvizuj a buď kreativní.)
  • Nejpozději do 15. 5. mi pošli svou práci na email: kudlickova@zskorenskeho.cz
  • Možnost získat jedničku

úkoly k samostudiu 6. - 24. 4. 

  • Podívej se na: video 1video 2video 3video 4video 5
  • Vyber si jeden výtvor, který Tě nejvíce zaujal.
  • Promysli si, zda máš z pomůcek vše, co budeš potřebovat pro svou práci. (Případně improvizuj a buď kreativní.)
  • Nejpozději do 24. 4. mi pošli svou práci na email: kudlickova@zskorenskeho.cz
  • Možnost získat jedničku. :o)

úkoly k samostudiu 30. 3. - 3. 4.

 téma: velikonoční zajíček

  • Tvrdý papír A4, vodové/ temperové barvy, nůžky, jiné zdobící doplňky
  • Buď pečlivý/ á, máš na to dostatek času
  • Svůj výtvor mi zašli do tohoto pátku (nejpozději do neděle) na email: kudlickova@zskorenskeho.cz 

úkoly k samostudiu 23. - 27. 3.

Téma: moje vysněná jarní louka

  • libovolná technika
  • formát A4 (klidně i větší)

úkoly k samostudiu 16. - 20. 3.

téma: nemoc a jak se proti ní účinně bránit aneb efektivní prevence

  • vytvořit projekt na A3
  • libovolné zpracování

úkoly k samostudiu 11. - 13. 3.

Téma: Tvoří celá příroda

  • venku (zahrada/ hřiště/ les apod.) sesbírej takové materiály (bobule, trávu, květy, listy apod.), které využiješ pro svou práci
  • formát A4 (tvrdá)
  • ostatní pomůcky nechám na vás, záleží, pro jakou variantu se rozhodnete:

a) libovolné téma - k malování použiješ pouze přírodniny, které sis nasbíral/a (tzn. žádné štětce, barvy, tužky apod.)
b) libovolné téma - do obrázku zakomponujete přírodniny (použijete jiné pomůcky k nákresu a přírodniny doplníte tak, aby vám to vytvořilo konkrétní/ abstraktní dílo)

  • POZOR: všechny zadané práce se budou ve škole odevzdávat a hodnotit.

Bc. Dagmar Kudličková, DiS. / 26. 5. 2020

Odevzdávání vypracované práce

Vážení rodiče,

jelikož uzavření škol bude trvat déle, než jsem si myslela, je pro mne důležité vidět, jak děti pracují. Proto bych Vás chtěla požádat, abyste mi níže zmíněné úkoly vyfotografovali a zaslali do soboty (12:00) na mail či na Whatsapp (mé mobilní číslo máte :)) Pokud Vám pošlu nějaké "připomínky" , mají děti možnost pracovat s chybou a práci si opravit. Také mám dle klasifikačního řádu možnost odeslané úkoly klasifikovat. V neděli či pondělí budou na webu opět úkoly na celý další týden + u prací, které budu chtít poslat -> bude poznámka (tento úkol odevzdat). Paní učitelka Lasovská také žádá o zaslání úkolů z AJ ( email i Whatsapp na paní učitelku Lasovskou máte u předmětu Anglický jazyk). Mockrát Vám děkujeme za pomoc a spolupráci. Držte se!!!

ČJ: 

PS: str. 61/celá

PS: str. 62/6, 7, 9, 10, 11, 12

PS: str. 63/celá

PS: str. 64/5, 6, 7

PS (2. díl): str. 1/celá

PS (2. díl): str. 7/1, 2 soboty

PS (2. díl): str. 11/a), b)

Pracovní list – popis pracovního postupu

Pracovní list - procvičování pojmů - spisovatel, básník, báseň, sloka, verš a rým 

 

M:

PS: str. 33/celá 

PS: str. 34/1, 2, 4, 5

PS: str. 42/1, 2, 3

PS: str. 43/2, 3

PS: str. 44/celá

PS (2. díl – zelený): str. 4/1, 2, 4 + 5/5, 6, 8

PS (2. díl – zelený): str. 6/celá + 7/5, 6, 7

 

Andrea Kuncová, DiS. / 25. 3. 2020

Pravidla práce a hodnocení v předmětech

ČESKÝ JAZYK

V předmětu Český jazyk hodnotím nejen průměr známek, ale i :

  • dodržování tvarů a spojů, úhlednost a sklon písmen, psaní diakritických znamének
  • přepis, opis, diktát, doplňovačka
  • správné čtení hlásek, slabik i celých slov, navazování slabik a spojování slabik do slov
  • pamětné osvojení básně
  • správnost, plynulost, porozumění přečtenému, orientace v textu
  • aktivitě, zájmu  a snaze žáka v hodině
  • samostatnosti v práci
  • osvojení probíraného učiva
  • domácí přípravu a nošení pomůcek
  • spolupráci ve skupinových projektech
  • individuální pokrok a zlepšení
MATEMATIKA

V předmětu Matematika hodnotím nejen matematický průměr známek, ale přihlížím i k :

  • aktivitě, zájmu  a snaze žáka v hodině
  • jeho vlastnímu nápadu/postupu v řešení
  • samostatnosti v práci a úvaze
  • osvojení probíraného učiva
  • schopnosti logického uvažování
  • domácí přípravě a nošení pomůcek
  • spolupráci ve skupinových projektech
  • v geometrii k čistotě a přesnosti provedení
ANGLICKÝ JAZYK

HLAVNÍ CÍLE:

  • probudit  získávání zájmu o studium cizího jazyka a vytváření pozitivního vztahu k tomuto předmětu
  • osvojení potřebných jazykových znalostí a dovedností a k aktivnímu využití účinné komunikace v cizím jazyce
  • získávání schopnosti číst s porozuměním přiměřené texty v cizím jazyce
  • porozumění přiměřeně (jazykově, obsahově, rozsahem) náročnému ústnímu sdělení na úrovni osvojených znalostí
  • poznání kultury zemí příslušné jazykové oblasti,
  • vyhledání nejdůležitějších informací o zemích studovaného jazyka a k práci s nimi
  • pochopení významu znalosti cizích jazyků pro osobní život,
  • formování vzájemného porozumění mezi zeměmi, respektu a tolerance k odlišným kulturním hodnotám jiných národů

HODNOCENÍ:

- ústní zkoušení: slovíčka, recitace, zpěv

- písemné zkoušení: psaná podoba nově osvojované slovní zásoby, doplňovačky, psaní krátkého anglického textu

- práce a aktivita v hodině

- skupinová práce

CELKOVÉ ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ

a) aktivní přístup a práce v hodině

b) známky z písemného/ústního zkoušení

c) plnění domácích úkolů

d) vyplnění zadaných pracovních listů

ARITMETICKÝ PRŮMĚR ZNÁMEK NENÍ VÝSLEDNÁ ZNÁMKA NA VYSVĚDČENÍ.

Započítáváme snahu, práci v hodině, nošení pomůcek a domácích úkolů, testy, ústní zkoušení. 

Domácí úkoly jsou vždy zapsány v Bakalářích.

PRVOUKA
  • Práce v hodině, aktivita – individuální dle aktivity daného žáka
  • Malá písemná práce – dle délky a obsahu práce
  • Skupinová práce – zhodnocení zvládnutí úkolu ve skupině, týmové spolupráce, dodržení zadání
  • Ústní zkoušení - individuální 
VÝTVARNÁ VÝCHOVA
  • Čistota práce
  • Nápaditost
  • Stupeň zvládnutí výtvarné techniky
  • Zručnost a pracovitost
  • Aktivní přístup
  • Dokončení zadaných prací
  • Pečlivost
  • Plnění domácí přípravy (pomůcky na vyučování)
PRACOVNÍ ČINNOSTI
  • Aktivita a tvořivost při práci
  • Čistota a hygiena při práci
  • Zručnost
  • Dokončení zadaných prací
  • Pečlivost
  • Domácí příprava
HUDEBNÍ VÝCHOVA
  • snaha, aktivita, zájem o hudební a pohybové aktivity
  • osvojení probíraného učiva
  • zpěv lidových a umělých písní
  • připravenost na vyučování
  • ohled na individuální schopnosti
TĚLESNÁ VÝCHOVA
  • Aktivita v hodinách
  • Snaha a provedení zadaných cvičení
  • Spolupráce při kolektivních hrách
  • Hygiena a péče o tělo (čistý cvičební úbor a obuv)

Andrea Kuncová, DiS. / 25. 3. 2020

Třídy, rozvrhy