4. Sovy
CO PROŽIJEME V červnu U SOV
Akce:
12. 6. rozloučení s předškoláky dle počasí na zahradě, nebo ve třídě.
23. 6. divadlo na zahradě „Vodovod“
Případné výlety do přírody nahlásíme dopředu na Twigsee.
Věnujeme se těmto kompetencím
- Využívá informace a nové poznatky v procesu učení a tvůrčích činnostech.
- Uvědomuje si, že svou aktivitou, nebo nezájmem ovlivňuje problematické situace.
- Dokáže využívat informativní a komunikační prostředky, ví, že se lidé dorozumívají různými jazyky.
- Snaží se být vstřícný a tolerantní.
- Dbá na zdraví a bezpečí své i druhých, chová se odpovědně, v souladu s prostředím, ve kterém se pohybuje.
- Při tvůrčích činnostech bezpečně nakládá s nástroji i materiálem.
Naplňujeme očekávané výstupy
- Koordinace pohybu, prostorová orientace, sladit rytmus a pohyb ve skupině.
- Rozvoj jemné motoriky, tvořivosti.
- Projevovat zájem o neznámé věci, udržovat pozornost, soustředit se, ovládat se.
- Uvědomovat si jedinečnost, odlišnost.
EXOTICKÁ ZVÍŘATA
- Povídání o cizokrajných zvířatech a odkud pochází.
- Kde je u nás můžeme vidět.
- Co zvířata jedí a jaké můžeme chovat doma.
- Práce s encyklopedií, obrázky a interaktivní tabulí.
- Pracovní listy k tématu.
- Hádanky k tématu – i děti budou vymýšlet.
- Tanečky s Míšou Růžičkovou „Sloník Toník“…
- Určitě si něco vyrobíme.
LETNÍ SPORTY
- Proč je sport důležitý.
- Jaké sporty známe.
- Vytvoření opičí dráhy, závodivé hry – máme radost z pohybu.
- Pracovní listy k tématu.
- Práce s obrázky a interaktivní tabulí.
- Namalujeme si náš oblíbený sport.
- Opakování písniček a básniček.
AHOJ ŠKOLKO, JDU DO ŠKOLY
- Na co se těšíme po ukončení školního roku.
- Proč máme prázdniny a co v nich prožijeme.
- Co nás čeká po prázdninách.
- Opakování, co všechno jsme se ve školce naučili.
- Využívání hezkého počasí na zahradě a na okolních hřištích.
- Užívání si kamarádů, s kterými se již asi neuvidím.
- Výtvarná činnost k tématu.
- Hraní pohybových her a sportovních aktivit na přání.
Ke stažení
- DESATERO pro rodiče předškoláků [PDF, 460 kb]