1. Myšky

CO PROŽIJEME V červnu U MYŠEK

 

Akce: 

1. 6. – Den dětí – Karneval

22. 6. - Eko divadlo – zahrada MŠ – „Jak pejsek s kočičkou stloukali máslo“.

 

Věnujeme se těmto kompetencím

  • Klade otázky, hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem děje, raduje se z toho, co samo zvládlo.
  • Poznává, že lidé se dorozumívají i jinými jazyky a že je možné se je učit.
  • Učí se hodnotit svoje osobní pokroky i oceňovat pokroky druhých.

Naplňujeme očekávané výstupy

  • Využití a rozvoj všech smyslů, ovládání dechu, zpěv.
  • Poznáme a pojmenujeme věci kolem nás.
  • Těší nás příjemné věci okolo nás.
  • Spolupráce v kolektivu a dodržování pravidel v daném prostředí.

 

ŽABKA PRINCEZNA

  • Brzy z nás budou žabky.
  • Prstová cvičení.
  • Tvoříme akvárium.
  • Voda a její kouzla.
  • Sestavení potrubí.
  • Z vody do vody.
  • Pokusy s vodou.
  • Rybolov.
  • Příběhy o smutné a zlobivé žabce.
  • Zpíváme si pro radost.

 

TĚŠÍME SE NA LÉTO

  • Jak se mění příroda?
  • Čím pojedu na prázdniny? – dopravní prostředky
  • Děti z celého světa – poslech pohádek ze světa.
  • Jak se mluví ve světě.
  • Loučíme se s myškou kamarádkou.
  • Trénujeme dvojce na procházku.
  • Co už umím všechno sám?
  • Barevné vyrábění z papíru.