1. Myšky

CO PROŽIJEME V KVĚTNU U MYŠEK

 

Věnujeme se těmto kompetencím

  • Klade otázky, hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem děje, raduje se z toho, co samo zvládlo.
  • Domlouvá se gesty i slovy.
  • Zajímá se o druhé i o to, co se kolem děje.
  • Spoluvytváří  pravidla  společného  soužití  mezi  vrstevníky.

 

Naplňujeme očekávané výstupy

  • Věci a hračky mají své místo.
  • Těší nás příjemné věci okolo nás.
  • Umět se odloučit od rodičů.
  • Všímáme si změn a dění v našem okolí.

 

ZPÁTKY VE ŠKOLCE

  • Opakujeme školková pravidla.
  • Opakujeme své značky.
  • Učíme se myškovou básničku.
  • Zábavné pohybové hry.
  • Kreslíme maminku.
  • Prstová cvičení.
  • Jazykové hříčky.
  • Kam co patří?
  • Zpíváme si pro radost.
  • Tvoříme z papíru.

 

JAK SE STALA MYŠKA ZAHRADNÍKEM

  • Co roste na stromě a co v záhoně?
  • Hra na kouzelníka.
  • Prodejna ovoce.
  • Povídání o vitamínech.
  • Co se koulí a co ne.
  • Barvy ovoce a zeleniny.
  • Hledáme stejné dvojíce.
  • Jak mrkev hledala svojí barvu.
  • Co potřebují rostlinky k životu?
  • Cvičíme si pro radost.
  • Sázíme semínka.