1. Myšky
CO PROŽIJEME V červnu u MYšek
Akce:
- 1.6. Karneval na zahradě MŠ.
- 7.6. Divadlo "O vodní kapce" od 10,00 hod.
- 13.6. Canisterapie od 9,30 na zahradě MŠ.
Věnujeme se těmto kompetencím:
- Klade otázky a hledá na ně odpovědi.
- Je schopno chápat, že lidi jsou různí a umí být tolerantní k jejich odlišnostem a jedinečnosti – povaha a chování dětí.
- Má základní představu o tom, co je v souladu a rozporu se základními lidskými hodnotami.
- Svoje činnosti a hry se učí plánovat, organizovat a řídit.
Naplňujeme očekáváné výstupy:
- Rozumíme tomu, co slyšíme, sledujeme děj, převyprávění a rozlišujeme, co je důležité. Smysluplná forma vyjadřování, věty, rozhovor, kreativita.
- Uvědomovat si jedinečnost, osobní odlišnost. Porozumět náladám a emocím.
- Utváříme představu o společenských normách. Vnímání uměleckého a kulturního prostředí.
- Sladit pohyb a rytmus, napodobovat jednotlivý pohyb koordinace a lokomoce. Dbáme na správné držení těla.
povolání - kdo co může dělat?
- Co je to povolání? Můžeme ho nazvat jinak?
- Říkáme si, jaká známe. Rozhovory čím chci být až budu velký/á?
- Co dělá za práci moje maminka a tatínek – rozvíjíme slovní zásobu.
- Zkoušíme pantomimou předvádět povolání – poznáme je?
- Vybarvujeme tematické omalovánky.
- Práce s obrázky a magnetickou tabulí.
- Výtvarná činnost k tématu.
- Zazpíváme si „Pekař peče housky“ a „Kalamajka mik mik mik“.
prázdniny jsou za dveřmi
- Povídáme si kam pojedeme a jak se na ně těšíme.
- Co nás na prázdninách nejvíce baví a proč.
- Jaké můžeme dělat sporty v létě a co umím já?
- Výtvarné zpracování „prázdnin“.
- Užíváme si školku, kamarády a konec školního roku – tešíme se na prázdniny.