1. Myšky
CO proběhne v říjnu u MYšiček
Věnujeme se těmto kompetencím
- Průběžně rozšiřuje slovní zásobu.
- Nabídne pomoc a umí o ní požádat.
- Zajímá se o druhé i o to, co se kolem děje.
- Spoluvytváří pravidla společného soužití mezi vrstevníky.
- Učí se započatou práci dokončit a postupovat dle pokynů.
- Má elementární poznatky o přírodě.
- Uvědomuje si, že svou aktivitou a iniciativou může ovlivnit problémové situace.
Naplňujeme očekávané výstupy
- Postupujeme a učíme se podle pokynů.
- Všímáme si změn a dění v našem okolí.
- Mít povědomí o důsledcích špatného chování a jednání.
- Správná výslovnost, dýchání, básničky, říkadla, odpovídáme, rozvoj slovní zásoby.
- Ohleduplnost a péče o vlastní i společný nábytek a hračky.
- Věci a hračky mají své místo, navazování kontaktu s druhými dětmi, udržování přátelství – spolupráce v kolektivu, nastavení a dodržování pravidel v daném prostředí.
co umí vítr a déšť
- Komunitní kruhy – povídáme si na dané téma.
- Výroba mraků a deštníků.
- Učíme se novou básničku a budeme opakovat, co už známe, pohybové hry a říkadla.
- Hrajeme si na vítr.
- Zpíváme „Prší, prší“ a další známé písně.
- Přidáváme nová pravidla a dbáme na jejich dodržování.
kam se schová veverka?
- Práce s přírodninami.
- Pohybová hra s básničkou „Tiše, tiše, ježek spí“.
- Hry na procvičování barev.
- Využití didaktických pomůcek a magnetické tabule.
- Píseň „Běží liška k táboru“.
- Lesní tajemství.