1. Myšky

 CO proběhne v říjnu u MYšiček

 

Věnujeme se těmto kompetencím

  • Průběžně rozšiřuje slovní zásobu.
  • Nabídne pomoc a umí o ní požádat.
  • Zajímá se o druhé i o to, co se kolem děje.
  • Spoluvytváří pravidla společného soužití mezi vrstevníky.
  • Učí se započatou práci dokončit a postupovat dle pokynů.
  • Má elementární poznatky o přírodě.
  • Uvědomuje si, že svou aktivitou a iniciativou může ovlivnit problémové situace.

Naplňujeme očekávané výstupy

  • Postupujeme a učíme se podle pokynů.
  • Všímáme si změn a dění v našem okolí.
  • Mít povědomí o důsledcích špatného chování a jednání.
  • Správná výslovnost, dýchání, básničky, říkadla, odpovídáme, rozvoj slovní zásoby.
  • Ohleduplnost a péče o vlastní i společný nábytek a hračky.
  • Věci a hračky mají své místo, navazování kontaktu s druhými dětmi, udržování přátelství – spolupráce v kolektivu, nastavení a dodržování pravidel v daném prostředí.

co umí vítr a déšť

  • Komunitní kruhy – povídáme si na dané téma.
  • Výroba mraků a deštníků.
  • Učíme se novou básničku a budeme opakovat, co už známe, pohybové hry a říkadla.
  • Hrajeme si na vítr.
  • Zpíváme „Prší, prší“ a další známé písně.
  • Přidáváme nová pravidla a dbáme na jejich dodržování.

kam se schová veverka?

  • Práce s přírodninami.
  • Pohybová hra s básničkou „Tiše, tiše, ježek spí“.
  • Hry na procvičování barev.
  • Využití didaktických pomůcek a magnetické tabule.
  • Píseň „Běží liška k táboru“.
  • Lesní tajemství.