1. Myšky
CO prožijeme v červnu v myšičkách
Akce:
- Procházky po okolí – místní hřiště (Aréna, Dětský ostrov, Petřín)
- Rozlučková zmrzlina s paní učitelkami (hrazeno z tř. fondu)
- 23.6. od 10,00 hod. vědecké představení „Vodovod“ na zahradě MŠ (hrazeno z tř. fondu)
Věnujeme se těmto kompetencím:
- Klade otázky a hledá na ně odpovědi.
- Dítě je schopno chápat, že lidi jsou různí a umí tolerantní k jejich odlišnostem a jedinečnosti – povaha a chování dětí.
- Má základní představu o tom, co je v souladu a rozporu se základními lidskými hodnotami.
- Svoje činnosti a hry se plánovat, organizovat a řídit.
Naplňujeme očekávané výstupy:
- Rozumíme tomu, co slyšíme, sledujeme děj, převyprávění a rozlišujeme, co je důležité. Smysluplná forma vyjadřování, věty, rozhovor, kreativita.
- Uvědomovat si jedinečnost, osobní odlišnost, porozumět náladám a emocím.
- Utváříme představu o společenských normách. Vnímání uměleckého a kulturního prostředí.
- Sladit pohyb a rytmus, napodobovat jednotlivý pohyb koordinace a lokomoce, dbáme na správné držení těla.
letní radovánky
- Seznámení s posledním ročním obdobím – létem.
- Učíme se činnosti typické pro léto.
- Představení a vyzkoušení letních sportů a aktivit.
- Vyrobíme tatínkům přáníčka ke dni otců.
- Zazpíváme si a zatancujeme.
- Relaxujeme na sluníčku – pozorování mraků - rozvoj představivosti.
- Tvořivá kreativní činnost.
prázdniny volají
- Povídáme si, co jsou prázdniny.
- Kam o prázdninách pojedeme. Kam mohou lidé cestovat o prázdninách?
- Co nás o prázdninách nejvíce baví a proč?
- Výtvarná činnost na téma „prázdniny“.
- Užíváme si školku, kamarády a konec školního roku – těšíme se na prázdniny.
- Hrajeme pohybové hry a zpíváme naučené písničky z celého školního roku.