1. Myšky

 CO prožijeme v červnu v myšičkách

Akce:

  • Procházky po okolí – místní hřiště (Aréna, Dětský ostrov, Petřín)
  • Rozlučková zmrzlina s paní učitelkami (hrazeno z tř. fondu)
  • 23.6. od 10,00 hod. vědecké představení „Vodovod“ na zahradě MŠ (hrazeno z tř. fondu)

Věnujeme se těmto kompetencím:

  • Klade otázky a hledá na ně odpovědi.
  • Dítě je schopno chápat, že lidi jsou různí a umí tolerantní k jejich odlišnostem a jedinečnosti – povaha a chování dětí.
  • Má základní představu o tom, co je v souladu a rozporu se základními lidskými hodnotami.
  • Svoje činnosti a hry se plánovat, organizovat a řídit.

Naplňujeme očekávané výstupy:

  • Rozumíme tomu, co slyšíme, sledujeme děj, převyprávění a rozlišujeme, co je důležité. Smysluplná forma vyjadřování, věty, rozhovor, kreativita.
  • Uvědomovat si jedinečnost, osobní odlišnost, porozumět náladám a emocím.
  • Utváříme představu o společenských normách. Vnímání uměleckého a kulturního prostředí.
  • Sladit pohyb a rytmus, napodobovat jednotlivý pohyb koordinace a lokomoce, dbáme na správné držení těla.

letní radovánky

  • Seznámení s posledním ročním obdobím – létem.
  • Učíme se činnosti typické pro léto.
  • Představení a vyzkoušení letních sportů a aktivit.
  • Vyrobíme tatínkům přáníčka ke dni otců.
  • Zazpíváme si a zatancujeme.
  • Relaxujeme na sluníčku – pozorování mraků - rozvoj představivosti.
  • Tvořivá kreativní činnost.

prázdniny volají

  • Povídáme si, co jsou prázdniny.
  • Kam o prázdninách pojedeme. Kam mohou lidé cestovat o prázdninách?
  • Co nás o prázdninách nejvíce baví a proč?
  • Výtvarná činnost na téma „prázdniny“.
  • Užíváme si školku, kamarády a konec školního roku – těšíme se na prázdniny.
  • Hrajeme pohybové hry a zpíváme naučené písničky z celého školního roku.