3. Lišky

co prožijeme v červnu v liškách

Akce:

Akce jsou v jednání.

Dle počasí procházky do okolních hřišť.

 

Věnujeme se těmto kompetencím:

  • Pozorujeme, objevujeme a všímáme si souvislostí.
  • Spolupracuje, uvědomuje si pokroky své i druhých, nebojí se chybovat, snaží se o řešení problémů.
  • Vyjadřuje se ve větách. Své pocity, prožitky sděluje různými prostředky (řeč, pohyb, hudba, výtvarně).
  • Snaží se plánovat, organizovat a vyhodnocovat.
  • Brání se projevům násilí, konflikt řeší dohodou, umí nabídnout i požádat o pomoc.

Naplňujeme očekávané výstupy:

  • Koordinace ruky, oka, rozvoj jemné a hrubé motoriky.
  • Verbální a neverbální komunikace.
  • Projevuje zájem o kulturu, hudbu, knihy a historii.
  • Vnímá společné, rozdílné a charakteristické rysy předmětů a souvislostí mezi nimi.

SVĚTADÍLY A MULTIKULTURA

  • Povídaní o různých kulturních zvycích.
  • Co se asi ve světě vaří.
  • Poslech písní z různých národností a poznávání lidových krojů.
  • Skupinová práce.
  • Pracovní listy k tématu.
  • Pracovní/výtvarná činnost.

ZVÍŘATA V ZOO

  • Jaká známe cizokrajná zvířata a kde bychom je ve volné přírodě našli.
  • Prohlížení obrázků a encyklopedií se zvířaty.
  • Čtení knížky a vyprávění pohádek, kde hlavními hrdiny jsou zvířata.
  • Básnička a písnička k tématu.
  • Pohybové hry s napodobováním zvířat.
  • Pracovní činnost – Lev na nanukovém dřívku.

TĚŠÍME SE NA PRÁZDNINY

  • Znaky léta, co nám venku všechno kvete.
  • Aktivity obvyklé pro prázdniny.
  • Opakování pohybových her, které již známe.
  • Zpívaní písniček s klavírem a kytarou.
  • Odnášení výtvarných prací domů.
  • Pasování předškoláčků.

Úkolníček – čtvrtek domů, v pondělí do školky desky s úkoly.