3. Lišky

Co prožijeme v březnu u lišek

Akce:

  • 13. -17. 3. jarní prázdniny v ŽŠ - omezený provoz

  • 22. 3. Oční vyšetření Primavizus v prostorách MŠ od 11,00 hod.
  • 24. 3. Návštěva a prohlídka ZŠ Kořenského
  • procházky po okolí, návštěvy okolních hřišť
  • V březnu končíme se saunovacím programem.

Věnujeme se těmto kompetencím:

  • Učí se hodnotit svoje osobní pokroky i oceňovat výkony druhých.
  • Má základní znalost a povědomí o světě lidí a přírodních zákonitostech.
  • Uvědomuje si, že svou aktivitou a iniciativou může ovlivnit situaci.
  • Průběžně rozšiřuje aktivní slovní zásobu, získává cit pro stavbu slov a vět, zdokonaluje se ve vyjadřování svých prožitků a popisu situací, dějů a obrázků.
  • Používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení přiměřeně svému věku.

Naplňujeme očekávané výstupy:

  • Koordinace pohybu, odhaduje své síly a možnosti.
  • Verbální, neverbální komunikace, ovládání dechu, zpěvu.
  • Uvědomit si své silné a slabé stránky, spolupráce v kolektivu.
  • Být citlivý k přírodě i věcem.
  • Vnímat souvislosti, vyjádřit skutečnosti pomocí různých výtvarných, hudebních a pohybových technik.

měsíc knih - máme rádi knihy

  • Co je kniha? Z čeho se vyrábí?

  • Proč se učíme číst a psát?

  • Přines si svou nejoblíbenější knihu z domova a pokus se nám převyprávět její příběh.

  • Rozhovory nad knihami, prohlížíme encyklopedie.

  • Hrajeme si s hláskami, slovy, dechová cvičení, rozšiřujeme slovní zásobu.

  • Sluchové, zrakové vnímání, zkouším se podepsat.

  • Trénujeme komunikaci a slušné jednání.

  • Výtvarná činnost na dané téma.

  • Opakujeme naučené básničky a zpíváme u piána.

 

doprava a bezpečnost

  • K čemu slouží doprava a dopravní prostředek.
  • Jaké známe a kde je můžeme vidět.
  • Prává, levá, kudy bezpečně na výlet?
  • Orientace ve městě, dopravní značky, co je semafor.
  • Pohybové a námětové hry v herně i na dopravním hřišti.
  • Pracovní listy.