3. Lišky

CO SE BUDE DÍT V LISTOPADU U LIŠEK

Akce:

  • 2.11. Zahájení sauny
  • 7.11. Fotografování portrétů (vánoční motiv)
  • 10.11. Eko program podzim v zahradě
  • Podzimní brigáda na zahradě MŠ (datum upřesníme)

Věnujeme se těmto kompetencím:

  • Klade otázky, hledá na ně odpovědi.
  • Nabyté zkušenosti uplatňuje v dalším učení.
  • Používá fantazii, představivost.
  • Nebojí se chybovat, pokud je oceněn za snahu.
  • Při setkání s neznámými lidmi je obezřetný, umí odmítnout nepříjemnou komunikaci.
  • Dbá na bezpečí svoje i druhých.

Naplňujeme očekávané výstupy:

  • Poznat, vymyslet synonymum, homonymum a antonymum, rozlišujeme první a poslední písmeno.
  • Smysluplná forma vyjadřování – rozhovor.
  • Vyvinout volné úsilí k dokončení činnosti.
  • Navazovat kontakt s dospělými, udržovat přátelství, umět si říct o pomoc i ji nabídnout.
  • Vnímat umělecké a kulturní prostředí.

 

MÁMO, TÁTO, UMÍM STOLOVAT

  • Povídáme si, jak se správně stoluje, jak prostřít stůl.
  • Kam patří lžíce, vidlička a nůž?
  • Mé oblíbené a neoblíbené jídlo, a co jím zdravého.
  • Pracovní/výtvarná činnost na dané téma.
  • Naučíme se novou básničku nebo písničku.
  • Grafomotorické listy, hrajeme pohybové hry.
  • Cvičíme rytmizaci slov, určujeme první a poslední písmena.

ZVÍŘATA Z LESA I ZE STATKU

  • Jaká znám lesní zvířátka i ta ze statku.
  • Pojmenováváme zvířecí rodiny (umět určit, kdo je samec, samice a mládě).
  • Bez potíží vím, jaké zvuky dělají zvířata, o kterých si povídáme.
  • Vyrábíme zvířátka, tvoříme les/farmu.
  • Zpíváme známé písničky, učíme se novou zvířecí básničku.
  • Hrajeme námětové pohybové hry.
  • Zkoušíme hledat slova stejného, opačného významu a protiklady.
  • Pracovní listy na téma příroda.