3. Lišky
Co prožijeme v září u lišek
Akce:
-
5. 9. 2023 Schůzka rodičů od 16:00 ve třídě Žabek, za pěkného počasí na zahradě MŠ
Věnujeme se těmto kompetencím:
- Třídí informace a na základě jejich pochopení je efektivně využívá v procesu učení a tvůrčích činnostech.
- Formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu.
- Naslouchá druhým, porozumí jim, hodně na ně reaguje.
- Snaží se spolupracovat ve skupině, podílí se s pedagogy na vytváření pravidel týmu.
- Chápe základní ekologické souvislosti, chrání podle svých možností přírodu a životní prostředí.
Naplňujeme očekávané výstupy:
- Sebeobsluha, hygiena, stolování, věci a hračky mají své místo, orientuje se v prostředí, zvládá situace běžného života.
- Formulujeme otázky, odpovídáme, rozvoj slovní zásoby, umíme vyjádřit svou myšlenku, přijímáme kompromis.
- Máme zájem dozvídat si nové věci, pracujeme s novými informacemi.
- Jsme citliví k životu, přírodě i věcem.
- Spolupracujeme v kolektivu, přijímáme autoritu, podílíme se na nastavení pravidel v daném prostředí, dokážeme je dodržovat.
prÁzdninové putování liščat
- Co jsme prožili o prázdninách.
- Naše nové objevy a největší zážitky – přineste prosím své kdo můžete úlovky, fotky – budeme mít výstavu.
- Zopakujeme si pravidla, která platí v našem liščím doupěti, aby nám spolu bylo dobře.
- Seznámíme se s novými kamarády.
- Zopakujeme si písničky s klavírem.
- Kreslení zážitků z prázdnin.
sadař a zahradník
- Vysvětlení názvů, o co se starají a jakou mají práci.
- Pracujeme se smysly (chuť, hmat, čich, zrak).
- Pracovní listy.
- Kolik čeho máme – zahrajeme si na obchod.
- Básnička a písnička k tématu.
- Vyrábíme a modelujeme – procvičujeme jemnou motoriku.
- Pohybová hra – Ovocná mísa.
lišky v lese
- Kde žijí lišky a jak se mají?
- Kdo všechno žije v lese?
- Co nám roste v lese a co tam nepatří?
- Jaké stromy už známe, listnaté x jehličnaté.
- Tvoření z přírodnin – lesní výstavka.
- Písnička – Sedí liška pod dubem, rytmizace, sluchové hry.
- Pohybová hra na zvířátka.
Ke stažení
- Desatero pro rodiče dětí předškolního věku [PDF, 460 kb]