ZŠ Kořenského, Praha 5 - Smíchov - úvodní stránka

Hledáme v každém to nejlepší
”otevřená škola 21. století”

Přeskočit na menu vybrané sekce

Nacházíte se na: Úvod ZŠ Kořenského Třídy, rozvrhy Online zprávy pro žáky 6.B

Online zprávy pro žáky 6.B

Informace třídního učitele

Zápis z třídní schůzky

  • Absence omlouvat včas, kontroly žákovských knížek v polovině a na konci měsíce (el. ŽK + podpis v papírové ŽK)
  • zodpovědnost žáků (šatní skříňky, včasné příchody)
  • 28.11. den otevřených dveří
  • 18. a 19.12. Vánoční zpívání (6.B vystupuje 19.12., hudební kroužek vystupuje 18.12. v divadle Hybernia)
  • 20.12. Vánoční besídka
  •  14.1. konzultační hodiny - pozvaní rodiče + po domluvě kdokoli
  • Velmi krátké čtvrtletí - do 21.1. uzavření pololetní klasifikace
  • Zhoršení prospěchu v naukových předmětech D, PŘ, Z, F

 


Bc. Květa Cinglová / 19.11.2019

Podpisy v ŽK, seznámení s prospěchem

Milí rodiče,

připomínám kontrolu El. žákovských knížek a prospěchu + podpis v papírové ŽK, kdo ještě tak neučinil, prosím, učiňte tak ideálně do úterý tohoto týdne.

 

Děkuji. 

Cinglová 


Bc. Květa Cinglová / 17.11.2019

Spálová angína

Prosím všechny rodiče, jejichž děti v posledních pár dnech onemocněly, aby s dítětem v každém případě zašli k lékaři, ve třídě se objevila spálová angína. Typickými příznaky jsou samozřejmě bolesti v krku a k nim vysoké teploty případně vyrážka (nemusí být vždy).

 

Prosím nepodceňte. 

 

Děkuji.

K. Cinglová 


Bc. Květa Cinglová / 13.11.2019

Změna rozvrhu

Milí rodiče, milí žáci, 

věnujte prosím pozornost malé změně rozvrhu (od 11.11. 2019).

V rozvrhu jsou přehozené předměty ČJ a F (pondělí a úterý).  Děti ode mě dnes dostaly nové vytištěné rozvrhy. 

Díky změně rozvrhu se trochu změnil i termín, kdy si napíšeme čtvrtletní písemnou práci z ČJ (středa 13.11. )

Děkuji za pochopení.

 K. Cinglová


Bc. Květa Cinglová / 8.11.2019

Čtvrtletní písemná práce z českého jazyka

Termín: 13. 11. 2019 - 5. - 6 vyučovací hodina

Požadavky: 

Mluvnická část 

  • Slovní druhy
  • Práce s pravidly českého pravopisu (vyhledávání) 
  • Podstatná jména konkrétní, podstatná jména abstraktní
  • Podstatná jména pomnožná, hromadná, látková 
  • Mluvnické kategorie podstatných jmen 
  • Vlastní jména 
  • Pravopis podstatných jmen                                                                                             
  • Přídavná jména tvrdá   
  • Přídavná jména měkká 
  • Přídavná jména přivlastňovací 
  • Pravopis přídavných jmen
  • Základní skladební dvojice (podmět + přísudek)
  • Shoda přísudku s podmětem 

 

Literární část   

  • Znaky pohádky – co je typické pro pohádku   
  • Pohádky moderní a klasické (K. J. Erben, B. Němcová, H. CH. Andersen)
  • Antické báje – znaky, jaké antické báje známe

Bc. Květa Cinglová / 8.11.2019

Podvojný deník č.2

Druhý podvojný deník je potřeba odevzdat v pátek 20.12. 2019

Vzhledem k tomu, že první deníky musím projít a ohodnotit, bude dobré, když si děti případné poznámky budou prozatím dělat na papír vedle. Podvojné deníky vrátím žákům nejpozději do 15.11.

Děkuji za pochopení. 

Informace k podvojnému deníku, požadavky a další věci najdete níže. 


Bc. Květa Cinglová / 6.11.2019

Vši v 6.B

Ve třídě 6.B se objevily vši. Prosím o preventivní opatření a v případě zavšivení o včasné řešení.

Děkuji.

 


Bc. Květa Cinglová / 5.11.2019

Hudebně - dramatický kroužek

Tyto informace slouží pouze žákům hudebně - dramatického kroužku:

Vánoční písně: 

Přemýšlejte prosím o choreografii či případných scénkách, na kterých jsme se zatím jen okrajově domluvili :)

K vánočnímu koncertu:

All I want for christmas is you

https://www.youtube.com/watch?v=mK0z1S8SwZc

Jingle bell rock

https://www.youtube.com/watch?v=VfLf7A_-1Vw

Vánoční

https://www.youtube.com/watch?v=67_O2pbpFmc

DALŠÍ VYBRANÉ PÍSNĚ: (k choreografiím i zpěvu)

Na jarní  vystoupení prozatím:

You´re the one that I want

https://www.youtube.com/watch?v=7oKPYe53h78

This is me

https://www.youtube.com/watch?v=wEJd2RyGm8Q

The greatest show

https://www.youtube.com/watch?v=NyVYXRD1Ans


Bc. Květa Cinglová / 21.10.2019

Zápis z třídní schůzky

- elektronická žákovská knížka: získání zapomenutého hesla, kontrola osobních údajů (bydliště, telefonní číslo, e-mail - po změně osobních údajů předat informaci TU), přehled výuky - probraná látka, domácí úkoly, odkazy na procvičování konkrétní látky, v "papírové" žákovské knížce podepsat 2x měsíčně seznámení s klasifikací (kontrola TU k 15. a 30. dni v měsíci -podpis)

- 50Kč ze školy v přírodě - schváleno rodiči do třídního fondu - využito bude na deskohraní

- žáci jsou vedeni ke zodpovědnosti - včasné příchody (7:55 nejpozději ve třídě - příprava na hodinu), klíče, čipy, hlášení úrazů

- absence nad 50% - nutná doklasifikační zkouška, absence 40 - 50%: možná doklasifikační zkouška

- škola v přírodě - zjišťování zájmu

- konzultace - domlouvat předem, e-mail, telefonicky


Bc. Květa Cinglová / 10.10.2019

Žákovské knížky, přihlašovací údaje

PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE

Vážení rodiče, milí žáci,

 vzhledem k tomu, že nyní budeme ke klasifikaci využívat pouze elektronickou žákovskou knížku, je nezbytné, aby všichni měli přístup do své elektronické žákovské knížky.

V elektronické žákovské knížce naleznete nejen hodnocení (klasifikaci), ale také uvidíte, co se ve škole ten den konkrétně probíralo. A najdete zde i mnoho odkazů, které mohou posloužit k procvičování konkrétního učiva (vztahující se k dané látce, která byla ten den probírána). Prosím, projděte si žákovské knížky důkladně, je nutné dvakrát do měsíce zkontrolovat HODNOCENÍ a podepsat tuto kontrolu přímo v papírové ŽK.

Pro ty, kdo v loňském školním roce navštěvovali naši školu, se téměř nic nemění - pokud máte přihlašovací údaje z loňského školního roku, není problém se přes stránky školy do elektronické žákovské knížky podívat.

Noví žáci dostanou přihlašovací údaje - budou je mít nalepené v papírové žákovské knížce na str. 16 .

Pokud vám nefunguje elektronické přihlašování, máte nově možnost si změnit své heslo přímo v el. žákovské knížce, ale pouze za podmínky, že znáte svůj kontaktní mail, který máte ve škole nahlášený (ve většině případů ten, přes který komunikujeme). V případě, že by celý tento proces nefungoval, kontaktujte mě mailem nebo telefonicky a pokusíme se společně situaci řešit. 

 


Bc. Květa Cinglová / 18.9.2019

Český jazyk, anglický jazyk

Český jazyk

Mluvnice: úterý + středa

Literatura: čtvrtek

Sloh: pátek

veškeré plánované testy (kromě krátkých opakovacích desetiminutovek) se budou objevovat v Bakalářích společně s úkoly v sekci "Domácí úkoly"

Anglický jazyk

veškeré plánované testy  se budou objevovat v Bakalářích společně s úkoly v sekci "Domácí úkoly"

 

 


Bc. Květa Cinglová / 18.9.2019

Podvojný deník, seznam literatury, možnosti zápisu deníku, příklad zápisu - český jazyk 6. ročník

Seznam literatury k podvojnému deníku / dvojitému zápisníku + požadavky

Z každého okruhu si každý žák vybere 1 knihu -  během celého roku tedy každý žák bude psát deník k 6 různým knihám (z toho v jednom případě není možnost výběru – okruh č. 4 – K. J. Erben - Kytice)

  1. Moderní pohádky
  • Hans Ch. Andersen – Pohádky
  • Alois Mikulka – Dvanáct usmívajících se ježibab, O zvířátkách a divných věcech
  • Jan Werich – Fimfárum
  • Karel Čapek – Devatero pohádek
  • Pavel Šrut – Lichožrouti
  • Oscar Wilde – Šťastný princ a jiné pohádky
  • Božena Němcová – Pohádky
  • Roald Dahl – Čarodějnice, Továrna na čokoládu, Jakub a obří broskev
  • Pavel Šrut – Dva lelci ve skříni (o Karlíkovi nemluvě)
  • Michael Ende – Nekonečný příběh
  • Arnošt Goldflam – Standa a dům hrůzy
  • Astrid Lindgrenová – Ronja, dcera loupežníka
  1. Bajky
  • Ezop – Bajky
  • Jean de la Fontaine – Bajky
  • Jiří Žáček – Bajky a nebajky pro malé i velké děti
  • Ivan Olbracht – O mudrci Bidpajovi a jeho zvířátkách
  • Pavel Šrut – Ezopovy bajky
  • Joy Adamsová – Příběh lvice Elsy
  • Carl Hiaasen – Soví houkání
  •  Eric Knight – Lassie se vrací
  1. Báje, mýty, pověsti
  • Eduard Petiška – Staré řecké báje a pověsti
  • Hana Kašparová – Bible pro děti
  • Rudolf Mertlík – Starověké báje a pověsti
  • Ivan Olbracht – Biblické příběhy
  • Alena Ježková – Řecké báje
  • Rick Riordan – Percy Jackson
  1. Balady, romance
  • Karel J. Erben – Kytice z pověstí národních
  1. Literatura s dětským hrdinou
  • Karel Poláček – Bylo nás pět
  • Jaroslav Foglar – Hoši od Bobří řeky
  • René Goscinny – Mikulášovy patálie
  • Roald Dahl – Danny, mistr světa
  • Jeff Kinney- Deník malého poseroutky
  • David Walliams - Babička Drsňačka
  1. Dětská fantastika
  • Jo Nesbo – Doktor Proktor a prdící prášek, Doktor Proktor a velká loupež zlata
  • J. K. Rowlingová – Harry Potter
  • Clive Staples Lewis – Letopisy Narnie
  • J.R.R. Tolkien – Pán prstenů

 

Jak může vypadat zápis do čtenářského deníku, tzv. podvojný deník

Otázky jsou pouze návodné, lze je vynechat, doplnit, vybrat jen některé, mají sloužit k inspiraci, neznamená to tedy, že žáci musí vypsat do podvojného deníku vše!

Inspirace k promýšlení přečtených textů
A - hodnocení knihy
1. Co se mi na knize líbí?
2. Co se mi na knize nelíbí?
3. Jak se mi kniha četla? Nač jsem při četbě myslel(a)?
4. Jak kniha začíná?
5. Jak kniha končí?
6. Byl závěr knihy uspokojivý?

B - jazyk
1. Jaká důležitá slova autor používal? Zapůsobil na mě jazyk, který autor používá? Která místa jsou zvlášť působivá? V jakém smyslu?
2. Opakuje autor některé obrazy, některé nezapomenutelné obraty apod.? Jak výběr slov a ostatních jazykových prostředků ovlivňuje působivost příběhu?
3. Mohu použít tři slova, jimiž bych popsal(a) autorův styl?
4. Mohu zformulovat jednu či dvě věty, kterými bych popsal(a) autorův styl?

C - problém, konflikt, napětí
1. Jaký konflikt, problém kniha nastoluje?
2. Zajímalo mě, jak to dopadne? Proč? Co udělal autor pro to, aby mě zaujal?
3. Jak docílil autor toho, že jsem během četby neztratil(a) zájem o knihu?

D - osobní zkušenost, poučení
1. Co řekl autor touto knihou o životě?
2. Co z toho má smysl právě pro mě?
3. Bylo to to, co jsem od knihy očekával(a)? Proč ano, proč ne?
4. Jaké nové názory mám teď, když jsem knihu přečetl(a)? Co nového nyní vím?
5. V jakém smyslu je ze mě po přečtení této knihy lepší čtenář?
6. V čem spočívá největší síla (účinek) knihy?

E - postavy
1. Jak se v průběhu knihy měnily jednotlivé postavy? Proč?
2. Jak se vývoj některých postav odrazil na změnách jiných postav?
3. Co bych udělal(a) jinak, kdybych byl(a) v kůži některé z postav?
4. Zachoval(a) bych se stejně jako hlavní hrdina při řešení některého problému?
5. Mohu se s touto postavou ztotožnit? Připomíná mi některá z postav lidi, které znám? Čím?
6. Co jsem se naučil(a) z toho, jak postavy v této knize jednají a jak myslí?
7. Chovaly se postavy věrohodně? Proč ano, proč ne?
8. Chtěl(a) bych si přečíst další knihu se stejnými hrdiny? Proč ano, proč ne?
9. Kterou postavu mám nejradši? Jaký je to člověk a proč právě on se mi tak líbí, proč ho mám rád(a)?

F - prostředí
1. Které detaily jsou charakteristické pro prostředí?
2. Jak se podařilo autorovi popsat srozumitelně prostředí?
3. Jaký význam mělo prostředí pro příběh? Bylo něčím zvláštní? Čím?

 

Příklad zápisu podvojného deníku: 

1. NÁZEV DÍLA

2. AUTOR (+ případně ilustrátor)

3. nakladatelství + rok vydání

4. Podvojný deník

Vypiš pasáž (část textu), která na tebe zapůsobila (připomněla ti vlastní zážitek, představuje pro tebe záhadu, nemůžeš s ní souhlasit...)

Napiš komentář ke zvolené pasáži. (Proč sis zaznamenal právě ji, co ti připomněla, jaké otázky v tobě vyvolala, s čím nesouhlasíš...)

20. února 2007

Flegelová, Sissi: Láska a zklamání

„Byla jsem úplně bez sebe. Já ale nechci nikam odjet. Nechci nic vidět, slyšet, chci mít svůj klid." (str. 7)

 

Úplně tu holku chápu. Protože když jsem naštvaná nebo nemám náladu, tak mi mamka říká, že musím jet s celou rodinou na nějaký výlet, přitom chci mít svůj klid.

 

13. března 2007

Stine, Robert L.: Tichá hrůza.

„Já už se o tebe postarám, ty psisko," opakoval zlověstně Kathryn. Pes slabě zakňučel." (str. 76)

 

Zelená krev- já nemám ráda, když někdo psům takhle říká, protože pokud někoho nekousli nebo nesežrali, tak jsou to nevinná zvířátka. Možná jsou trochu nevěrná, ale to jenom v tom případě, když se jedná o piškot...

5. zhodnocení knihy


Bc. Květa Cinglová / 9.9.2019

Hodnocení v předmětech ČJ, AJ, OV, HV

Na předměty prosím noste pomůcky! Pracovní sešit, učebnice, sešity, psací potřeby + pomůcky, které vyučující případně zadá!

Český  jazyk

Ústní zkoušení – hodnocení všeobecných znalostí daného předmětu - individuální

Diktát – hodnocení pravopisu, úprava textu

Malá písemná práce – dle délky a obsahu práce

Velká písemná práce – 50% správně = hodnocení dobře (3)

Sloh – hodnocení pravopisu, dodržení tématu, struktury a obsahu, délky a úpravy textu

Podvojný deník (forma čtenářského deníku) – hodnocení splnění úkolu na zadané téma, ústní obhájení (povídání o přečteném), dodržení struktury a požadavků

Práce v hodině, aktivita – individuální dle aktivity daného žáka

Skupinová práce – zhodnocení zvládnutí úkolu ve skupině, týmové spolupráce, dodržení zadání

Řečnická cvičení, komunikace - hodnocení splnění úkolu na zadané téma, ústní projev, dodržení struktury a požadavků (délka, téma)

Anglický jazyk

Ústní zkoušení – hodnocení všeobecných znalostí daného předmětu - individuální

Malá písemná práce – dle délky a obsahu práce

Práce v hodině, aktivita – individuální dle aktivity daného žáka

Skupinová práce – zhodnocení zvládnutí úkolu ve skupině, týmové spolupráce, dodržení zadání

Občanská výchova

Malá písemná práce – dle délky a obsahu práce

Práce v hodině, aktivita – individuální dle aktivity daného žáka

Skupinová práce – zhodnocení zvládnutí úkolu ve skupině, týmové spolupráce, dodržení zadání

Hudební výchova

Malá písemná práce – dle délky a obsahu práce

Práce v hodině, aktivita – individuální dle aktivity daného žáka

Skupinová práce – zhodnocení zvládnutí úkolu ve skupině, týmové spolupráce, dodržení zadání

 

UPOZORŇUJI, ŽE ARITMETICKÝ PRŮMĚR ZNÁMEK NEUDÁVÁ VÝSLEDNOU ZNÁMKU NA VYSVĚDČENÍ! Přihlížíme také k aktivitě, k plnění povinností (domácí úkoly, domácí příprava). 


Bc. Květa Cinglová / 2.9.2019

Začátek školního roku + pomůcky do jednotlivých hodin

Milí rodiče, milí žáci,

jak už tomu tak bývá, prázdniny utekly jako voda a my společně zahajujeme nový školní rok. Nové to nebude jen pro vás, ale i pro mě, takže doufám, že vše společně zdárně zvládneme.

Zde je pár důležitých informací k začátku roku:

* Rozvrh třídy již najdete zde na webu (Třídy, rozvrhy hodin - 6.B).

* Ve škole se setkáme v pondělí 2.9. ve třídě 6.B v 8:00 (stejná učebna jako minulý rok).  Konec výuky první den školy v 8:45. 

* Pomůcky a jednotlivé věci budou žáci ještě řešit během září s vyučujícími daných předmětů. 

* Pokud máte již první školní den zájem o obědy, je zapotřebí mít zaplaceno - obracejte se na paní hospodářku.

Pomůcky do 6. ročníku: 

Prozatím budu ráda, pokud pořídíte sešity na:

ČESKÝ JAZYK - 2x sešit 544 (mluvnice, diktáty) 1x sešit 564 ( literatura a sloh) a 1x A4 linkovaný sešit (čtenářský deník)

MATEMATIKA - 2x 460 (školní sešit), 2x 540 (testy, domácí úkoly)

ANGLICKÝ JAZYK - 1x 524 (testy), 1x 444 (školní sešit), dle uvážení slovníček 

OBČANSKOU VÝCHOVU - 1x 544

DĚJEPIS - 1x 444

ZEMĚPIS - 1x 544

FYZIKA - bez sešitu - pouze eurofolie na ukládání pracovních listů

SVĚT INFORMACÍ - 1x 524

PŘÍRODOPIS - 1x 544, 1x524

ZDRAVOVĚDA -  1x 524

HUDEBNÍ VÝCHOVU - 1x 524, notový sešit (pokud mají použitelný z 1. stupně, může být)

+ 3 x desky na pracovní listy (ČJ, Z, F - někteří mají z minulého roku, stačí)

Do třídy: 

blok LINKOVANÝCH A4 papírů 

 

V případě dotazů se na mě obraťte - mail či v tomto týdnu ve všední dny telefonicky do 15:00. 

Těším se na vás.

Květa Cinglová

 


Bc. Květa Cinglová / 28.8.2019

Pomůcky do výtvarné výchovy

 

  • Barevné papíry
  • Čtvrtky A4
  • Kulaté a ploché štětce (různé tloušťky)
  • Tuhé lepidlo
  • Klovatina
  • Špejle
  • Tuš
  • Voskovky
  • Fixy
  • Pastelky
  • Vodové barvy
  • Temperové barvy
  • Stará utěrka
  • Houbička na nádobí
  • Zástěra (stará košile)
  • Podložka (staré noviny)
  • Kalíšek na vodu
  • Plastová paleta

 

*Pozn.: případné speciální požadavky budou dětem včas sděleny.

 

 

 


Bc. Květa Cinglová / 28.8.2019

Informace od vyučujících

Hodnocení Vv

  • Čistota práce
  • Nápaditost
  • Stupeň zvládnutí výtvarné techniky
  • Zručnost a pracovitost
  • Aktivní přístup
  • Plnění domácí přípravy (pomůcky na vyučování)

Dagmar Kudličková, DiS. / 20.11.2019

Počítačová grafika - hodnocení

Hodnocení

Žáci budou hodnocení za:

  • aktivitu v hodině 
  • zvládnutí  samostatné práce podle zadání
  • potrtfolio (každý má v PC svou složku s uloženými pracemi)
Pomůcky

Pouze žákovská knížka. 


Mgr. Magdaléna Janitorová / 22.9.2019

ANGLICKÝ JAZYK – PRAVIDLA PRÁCE A HODNOCENÍ – SKUPINA AJ2

Hlavním cílem předmětu ANGLICKÝ JAZYK je další rozšiřování jazykových znalostí a dovedností, osvojování si nové slovní zásoby, vytváření pozitivního vztahu k tomuto předmětu a získání správných návyků a postupů pro dovednost učit se cizímu jazyku.

 

Na ANGLICKÝ JAZYK prosím noste tyto pomůcky:

ŽK a diář, školní sešit A4 linkovaný (444), sešit na testy A5 linkovaný (524), případně malý sešit na slovníček (644) – není nutný, učebnice Bloggers 2, pracovní sešit k této učebnici + psací potřeby.

 

 HODNOCENÍ

- ústní projev (dialogy, krátké scénky, komunikační situace, překlad vět, mluvnická pravidla, slovíčka)

- písemné testy – termín i téma oznamováno dopředu

- skupinová či samostatná práce v hodině (práce v pracovním sešitě, pracovní listy, hry,…)

- případně projekt či prezentace na dané téma - termín odevzdání i téma oznámeno s předstihem

- aktivita v hodině

 

V celkovém hodnocení bude brán zřetel také na připravenost (aktivita, pomůcky, DÚ) v průběhu celého pololetí.


Mgr. Lukáš Helcelet / 17.9.2019

Kritéria hodnocení

- aktivita v hodinách

- domácí příprava 1x týdně domácí úkol

- desetiminutovky 1x týdně

- nošení pomůcek

- velké čtvrtletní písemné práce

- rys

- ústní zkoušení


Mgr. Hana Schmidová / 16.9.2019

Hodnocení v předmětu ZDRAVOVĚDA

Hodnocení v předmětu ZDRAVOVĚDA

Cílem předmětu je osvojení zásad zdravého životního stylu, osvojení účelného chování při ohrožení v každodenních i rizikových situacích.

Pomůcky: libovolný A5 sešit - spíše tenčí ,fólie na pracovní listy

Hodnocení:
  • malé testy – vždy hlášeny dopředu
  • aktivita během vyučování
  • domácí úkoly – výjimečně
  • schopnost spolupracovat během skupinové práce
  • tvorba projektů
  • samostatná práce – pracovní listy, tvorba referátů/prezentací

Bc. Libuše Nová / 15.9.2019

Pravidla práce a kritéria hodnocení AJ

Hlavním cílem předmětu ANGLICKÝ JAZYK bude další rozšiřování  jazykových znalostí a dovedností, osvojování si nové slovní zásoby, vytváření pozitivního vztahu k tomuto předmětu a získání správných návyků a postupů pro dovednost učit se cizímu jazyku.

POMŮCKY : učebnice Bloggers2,  pracovní sešit,  linkovaný sešit velký A4 (444),  malý tenký sešit testů

HODNOCENÍ V PŘEDMĚTU ANGLICKÝ JAZYK

- ústní zkoušení  (dialogy, krátké scénky, komunikační situace, překlad vět, mluvnická pravidla, slovíčka)

- písemné zkoušení (krátké testy)

- projekty - hodnotí se obsahová správnost a nápaditost

- práce v hodině, schopnost spolupracovat ve skupině 

- práce v pracovním sešitě


Ing. Alena Semerádová / 13.9.2019

Zeměpis

Cíl předmětu

 - umožnit žákům poznávání přírody jako systému, porozumět zákonitostem přírodních procesů, pomáhá pochopit okolní prostředí a ukazuje, jak ho rozumně využívat a chránit.

Pomůcky

 - školní sešit 544, učebnice, pracovní sešit "Zeměpis s nadhledem", školní atlas světa, pastelky, nnůžky, pravítko

 Hodnocení

- krátké testy

- práce v hodině

- ústní projev - zkoušení, prezentace, prezentování výsledků samostatné práce

- práce s pracovními listy

 - skupinová práce

- projektovédomácí úkoly

 - aktivita v hodině


Mgr. Iva Strnadová / 11.9.2019

Hodnocení a cíle v předmětu PŘÍRODOPIS

Hodnocení a cíle v předmětu PŘÍRODOPIS

Cílem předmětu je poskytnout ucelený pohled na přírodu a její části, na život, jeho rozmanité projevy, podmínky a vývoj, na lidský organismus, předpoklady jeho zdravého vývinu a na vztahy člověka k přírodě.

Ekologické pojetí zdůrazňuje myšlení ve vztazích, pozorování a poznávání přírodnin, přírodních celků a jejich změn.

Důležité je postupně rozvíjet poznatky u žáka, vytvářet jeho citlivý a odpovědný vztah k přírodě, životu a ke zdraví.

Dále být informován o aktuálních informací problematiky životního prostředí, regionálních a lokálních zvláštností přírody.

 

Pomůcky na hodiny přírodopisu: libovolný sešit na poznámky, libovolný sešit A5 na testy, učebnici, folie na pracovní listy

Hodnocení:

  • ústní projev (zkoušení, prezentace)
  • větší testy za určitý probraný úsek budou hlášeny dopředu
  • malé testy (pár pojmů z minulé/předminulé hodiny) nebudou hlášeny
  • skupinová práce/ samostatná práce (pracovní listy, aktivní zapojení do projektů)
  • aktivita v hodině, nošení pomůcek

Bc. Libuše Nová / 2.9.2019

Tělesná výchova

Hodnocení:

  • Aktivita v hodinách
  • Snaha a provedení zadaných cvičení
  • Spolupráce při kolektivních hrách
  • Hygiena a péče o tělo (čistý cvičební úbor a obuv)

Nutno dodržovat:

  • pevnou obuv (bez černé podrážky, kdo ještě neumí zavazovat tkaničky - suchý zip)
  • čistý cvičební úbor (kraťasy, tričko, tepláky, v chladnějším období mikinu)
  • svázané vlasy do gumičky, sponky….
    žáci při hodině tělesné výchovy nesmí mít na sobě žádné ostré předměty, které by jim nebo jejich spolužákům mohly způsobit zranění (náramky, hodinky, náušnice, náhrdelníky, prsteny, ozdobné kroužky)

Mgr. Jiřina Závranská / 2.9.2019

DĚJEPIS - PRAVIDLA PRÁCE A HODNOCENÍ

Hlavními cíli předmětu DĚJEPIS je probudit a posílit historické vědomí žáků, seznámit žáky se základními poznatky o konání člověka v minulosti (zejména poznávání dějů, skutků a jevů, které zásadním způsobem ovlivnily vývoj společnosti a promítly se do obrazu naší současnosti) a rozvíjet časové a prostorové představy žáků.

 

Na DĚJEPIS, prosím, noste tyto pomůcky:

ŽK a diář, sešit na D – A4 školní linkovaný (444), učebnice Dějepis pro 6. třídu FRAUS a pracovní sešit k této učebnici + psací potřeby.

 

HODNOCENÍ

- ústní zkoušení (ústní projev)

- písemné testy – termín i téma oznamováno dopředu

- skupinová či samostatná práce v hodině (práce v pracovním sešitě, pracovní listy, hry,…)

- dějepisný projekt - jednou za pololetí, termín odevzdání i téma oznámeno s předstihem

- případná prezentace doma připravených referátů

- aktivita v hodině

 

V celkovém hodnocení bude brán zřetel také na připravenost (aktivita, pomůcky, DÚ) v průběhu celého pololetí.


Bc. Lukáš Helcelet / 30.8.2019

Svět informací - hodnocení

Hlavními cíli předmětu SVĚT INFORMACÍ je naučit žáky systematicky přistupovat k řešení problémů, rozdělit si ho na dílčí činnosti a ty pak jednotlivě nebo ve skupinách řešit, resp. naplánovat harmonogram řešení. Naučit žáky efektivně vyhledat požadované informace v různých zdrojích, v knize, časopise, televizi, v encyklopediích, Internetu,  především však s využitím ICT. Naučit žáky zpracovat nalezené informace pomocí běžně dostupných kancelářských programů, případně pomocí nich vytvořit nové dokumenty, systematicky ukládat informace na různá záznamová média tak, aby byly v co nejkratší době přístupné. 

Pomůcky: ŽK a diář, sešit, psací potřeby

 

HODNOCENÍ ŠKOLNÍCH PRACÍ:

  • testy v kancelářských programech v domluveném termínu, téma oznamováno, při absenci doplnění po příchodu do školy
  • prezentace na dané známé téma
  • práce v hodinách dle aktivity

 

HODNOCENÍ DOMÁCÍCH PRACÍ:

  • projekty, prezentace
  • online procvičování zadání

 

V celkovém hodnocení bude brán zřetel také na připravenost (aktivita, pomůcky, DÚ) v průběhu celého pololetí.


Bc. et Bc. Yveta Krpenská / 30.8.2019

Třídy, rozvrhy

Kontakty

ZŠ a MŠ Praha 5 - Smíchov, Kořenského 10/760

Telefonní čísla:

  • 257 326 120
    723 723 919 ředitelka
  • 602 206 415 zást. řed.
  • 273 132 833 sborovna
  • 257 326 119 hospodářka
  • 606 277 967 školní družina
  • 257 329 607 mateřská škola

E-mail:
info@zskorenskeho.cz

Více kontaktů »


Videoprezentace

Zvonění

1. hodina08.00 - 08.45
2. hodina08.55 - 09.40
3. hodina09.55 - 10.40
4. hodina10.55 - 11.40
5. hodina11.50 - 12.35
6. hodina12.45 - 13.30
7. hodina13.40 - 14.25
8. hodina14.35 - 15.20
9. hodina15.30 - 16.15

Ocenění společnosti Scio

Škola Paměti národa